هادی العامری:

عملیات الحشد الشعبی برای پاکسازی مناطق مرزی عراق با سوریه صبح امروز آغاز می‎شود

کدخبر: 2098644

رئیس سازمان بدر عراق با تأکید بر اینکه قطع مسیرهای امدادرسانی داعش از سوریه در رسیدن نیروهای عراقی به مرزهای دو کشور نقش بسزایی داشته است،‌ گفت: عملیات الحشد الشعبی از صبح سه شنبه برای پاکسازی مناطق مرزی آغاز می‎شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس به نقل از المیادین نوشت: هادی العامری، رئیس سازمان بدر عراق اعلام کرد که داعش را هر کجا که باشد، دنبال می‎کنیم و در صورت لزوم با هماهنگی دمشق وارد اراضی سوریه خواهیم شد.

وی گفت: امنیت عراق در صورتی محقق می شود که امنیت سوریه حفظ شود و امنیت سوریه نیز در گرو امنیت عراق است.

هادی العامری تصریح کرد: قطع مسیرهای امدادرسانی داعش از سوریه نقش زیادی در موفقیت نیروهای عراقی و الحشد الشعبی به مرزهای سوریه داشته است.

وی گفت: رسیدن نیروهای الحشد الشعبی به مرزهای سوریه باعث کمک به ارتش سوریه در رسیدن به مرزهایش می شود.

رئیس سازمان بدر عراق افزود: به زودی نیروهای عراقی به طور کامل بر مرزهای خود با سوریه مستقر خواهند شد. تحقق امنیت عراق بدون نابودی داعش در سوریه امکان پذیر نیست.

العامری گفت: ما به همکاری با دولت سوریه برای تسلط برای مرزهای دو کشور و نابودی داعش در منطقه ادامه می‎دهیم.

وی تاکید کرد که آزادسازی اراضی عراق یک تصمیم عراقی است و از کسی دستور و یا اجازه نمی گیریم و به آمریکایی‎ها اجازه نمی دهیم که در این زمینه دخالت کنند.

هادی العامری افزود: همه طرح های تقسیم سوریه به پایان خواهد رسید. نابودی سناریوهای تقسیم و تجزیه بخشی از اهداف ما برای تسلط بر مناطق مرزی است.

وی به نشست اخیر سران آمریکایی و عربی در ریاض اشاره کرد و گفت: آنچه که در کنفرانس ریاض درباره تشکیل ائتلاف مطرح شده است، موفقیت آمیز نخواهد بود. کمیته مشترک روسی، عراقی، ایرانی و سوریه برای هماهنگی بین طرف ها تشکیل شده است.

ارسال نظر: