شاکری در جلسه شورای شهر مطرح کرد:

لیست مخفی با برنامه مهندسی رأی آورد

کدخبر: 2098661

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: همچنان درخواست رسیدگی به تخلفات انتخابات را درایم اما کسی به شکایت های ما رسیدگی نمی کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهل و نهمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به تعطیلی کتابخانه پارک شهر، اظهار داشت: از هیئت رئیسه درخواست دارم که نسبت به رفع تعطیلی این کتابخانه اقدام کند.

وی افزود: شهرداری تهران سالانه ۴۰ میلیارد تومان به کتابخانه ملی بودجه می دهد اما سازمان کتابخانه های ملی، کتابخانه ها را تعطیل می کند، به همین دلیل درخواست دارم نسبت به این حق عمومی مردم اقدام کنید.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به انتخابات اردیبهشت ماه ۹۶ گفت: انتخابات تمام شد، ما هم‌ درخواست بازشماری آرا را داشتیم اما در جریان این شکایت ها کسی به تخلفات انتخابات رسیدگی نکرد.

شاکری ادامه داد: درخواست دارم که نسبت به شفاف سازی آرا اقدام شود، چراکه این حق قانونی ما است.

وی با اشاره به ورود لیست امید به شورای شهر تهران، تصریح کرد: اگر قرار بود لیست مخفی وارد شورای شهر شود، می‌گفتند که ۳ هزار و ۵۰۰ نفر برای ثبت نام در صف های طولانی قرار نگیرند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: عده ای به شورای چهارم حمله کردند و گفتند که برخی از اعضای شورای شهر چهارم تخصص لازم را برای خدمت به مردم ندارند، اگرچه امروز افراد غیرمتخصص هم در لیست امید قرار دارند.

شاکری تاکید کرد: نباید مردم را دو قطبی کنید، چراکه این کار درست نیست. به همین دلیل درخواست دارم از رواج رقابت های غیر عادلانه، غیر تخصصی بپرهیزیم و شفاف سازی را رواج دهیم، چراکه این حقوق مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رهبر بحرین، گفت: هنوز از سرنوشت رهبر شیعیان در بحرین خبری نیست اما درخواست دارم در فضای بین المللی نسبت به این موضوع اقدام کنند.

ارسال نظر: