احمد مختاری خبر داد:

حوزه هنری حمایت خوبی از "ویلایی‌ها" داشته است/ سعی‌مان بر ادامه اکران فیلم خواهد بود

کدخبر: 2098737

مدیرپخش موسسه هدایت فیلم گفت: حوزه هنری حمایت کاملی را از اکران «ویلایی‌ها» داشته و تا الان نیز این حمایت وجود داشته و هیچ مشکلی در این خصوص نداشته‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ "فرهنگ نیوز" نوشت: احمد مختاری درباره مشکلات موجود در سر راه اکران «ویلایی ها» گفت: قرار است شنبه و یا سه شنبه آینده به شورای صنفی نمایش برویم و در این زمینه صحبت کنیم، ولی تاکنون هیچ مشکلی برای اکران نداشتیم.

مدیرپخش موسسه هدایت فیلم تصریح کرد: سعی مان را می کنیم که اکران «ویلایی ها» همچنان ادامه داشته باشد و هیچ مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

وی اظهار داشت: حوزه هنری حمایت کاملی را از اکران «ویلایی ها» داشته و تا الان نیز این حمایت وجود داشته و هیچ مشکلی در این خصوص نداشته ایم.

مختاری خاطر نشان کرد: فیلم علاوه بر تهران در تمام مراکز استان ها به نمایش در آمده و هیچ مسئله و مشکلی در خصوص اکران «ویلایی ها» در شهرستان ها نداشته ایم. به عبارت دیگر فیلم در 20 سالن در تهران و 40 سالن در شهرستان ها به نمایش در آمده است و طی یک و دو روز آینده به تعداد سالن های این فیلم در شهرستان ها اضافه خواهد شد.

گفتنی است، روز گذشته خبرهایی مبنی بر جلوگیری از اکران فیلم و همچنین عدم حمایت برخی نهادهای فرهنگی از «ویلایی ها» منتشر شده بود.

لازم به ذکر است، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه فیلم «ویلایی ها» آمده است: «در سال های جنگ، خانواده برخی رزمندگان در مجتمع های ویلایی در حوالی خط مقدم ساکن شده اند»

ارسال نظر: