در بیانیه‌ای صورت گرفت

تشکر ۲۰۷ نماینده مجلس از زحمات نیروی انتظامی در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری

کدخبر: 2098766

۲۰۷ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از زحمات بی‌دریغ فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری تشکر کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، 207 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان طی بیانیه‌ای از زحمات بی‌دریغ فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری تشکر کردند.

متن کامل این بیانیه که احمد امیرآبادی عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم‌‌الله الرحمن الرحیم

29 اردیبهشت ماه صحنه خلق حماسه بزرگ و نمایشی از مردم سالاری دینی در پهنه سرزمین اسلامی ایران بود. حضور مشتاقانه و پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بار دیگر استحکام نظام اسلامی و پیوند عمیق و ناگسستنی مردم با این نظام را به رخ جهانیان کشید.

یکی از جلوه های بارز این حماسه عظیم امنیت و آرامش حاکم بر فضای کشور از آغاز رقابت‌های انتخاباتی تا پایان آن بود که با وجود تهدیدات و تحرکات دشمن برای ایجاد ناامنی شاهد انتخاباتی امن توأم با نظم و آرامش بوده‌ایم.

بدون تردید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نقش تعیین‌کننده و اثرگذار در خلق این حماسه عظیم مردمی دارد. حافظان نظم و امنیت با برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی از ماه‌ها قبل از انتخابات و با تلاش و فداکاری بی‌نظیر و حضور فعال و شبانه‌روزی خود امنیت مطلوبی را از مرزهای کشور تا تمامی شهرها و روستاها برقرار نمودند.

ما نمایندگان مجلس لازم می‌دانیم از زحمات بی‌دریغ فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قدردانی کنیم.

ارسال نظر: