شهردار تهران خبر داد:

بهره‌برداری از باغ کتاب در عید فطر/ مذاکرات برای واگذاری زندان اوین

کدخبر: 2098778

شهردار تهران گفت: خط ۷ و۸ مترو به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و پروژه باغ کتاب نیز در عید فطر افتتاح رسمی می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:

محمدباقر قالیباف در حاشیه مراسم افتتاح 110پروژه در منطقه 20 با حضور درجمع خبرنگاران اظهارکرد: با همکاری دست اندرکاران منطقه امروز این توفیق را داشتیم که 110 پروژه خدماتی، عمرانی و فضای سبز را به بهره برداری برسانیم. البته یکی از مهمترین پروژه ها، پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد بود که یک ماه و اندی پیش به بهره برداری رسیده و امروز به طوری رسمی افتتاح شد.

وی ادامه داد: برای افتتاح این پروژه نیاز به ساخت پل روگذر و زیرگذر بود تا وقت مردم درترافیک تلف نشود. امروز در احداث این پروژه مشکل بسیاری از شهروندان ساکن در این منطقه حل شد.

قالیباف در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر افتتاح پروژه های جدید طی ماه های آینده گفت: خط 7 و8 مترو به زودی به بهره برداری می رسد و پروژه باغ کتاب که یکی از افتخارات فرهنگی جمهوری اسلامی است و با توجه به حوزه کودکان و نوجوانان احداث شده در اواخر ماه مبارک رمضان و در ایام عید فطر به طور رسمی افتتاح می شود.

وی افزود: دوستان قول داده اند پروژه باغ پرندگان را با همان 3 هکتار که سقف تور داشته باشد به طور کامل تکمیل به بهره برداری برسانند. به این موارد باید تکمیل ادامه بزرگراه شهید حکیم و تونل شهدای غزه را اضافه کنیم که امیدواریم یکی پس از دیگری افتتاح شود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات روز گذشته علی اصغر جهانگیر، رییس سازمان زندان ها در خصوص عدم واگذاری زندان اوین به مدیریت شهری بیان کرد: من چنین خبری نشنیده ام و طبق اخرین جلسه‌ای که با آقای جهانگیر داشتیم مذاکرات اولیه را انجام دادیم و توافق بر این بود که شهرداری هزینه مورد نظر را پرداخت کند و مکان مذکور را به فضای سبز شهر تهران اضافه کنند و در مقابل بنایی جایگزین بسازد.

ارسال نظر: