با امضای نامه‌ای صورت گرفت

حمایت ۱۵۶ نماینده مجلس از اقدامات ولایتی در دانشگاه آزاد

کدخبر: 2098832

۱۵۶ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای خطاب به رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی حمایت جدی خود را از اقدامات مدبرانه وی اعلام کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، 156 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه‌ای خطاب به علی‌ اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تأکید بر نقش و جایگاه این دانشگاه و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در انتصاب وی، تاکید کردند خواهان ادامه و استمرار رشد کیفی و ارتقاء جایگاه علمی کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بوده و حمایت جدی خود را از اقدامات مدبرانه وی اعلام کردند.

متن نامه 156 نماینده مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر ولایتی ریاست محترم هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم

احتراما اعلام می‌دارد جایگاه و اهمیت علم و دانایی به عنوان رکن اصلی پیشرفت و تعالی بر کسی پوشیده نیست. ارزش انسان در آموزه های اسلامی و قرآنی به دانش اوست، دانشی که باعث رشد و سعادتمندی دین و دنیای انسان گردد.

در این راستا به عنوان یک مجموعه علمی مردم نهاد دانشگاه آزاد اسلامی در اردیبهشت سال 1361 با پیشنهاد فقید سعید مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و موافقت و حمایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تاییدات مقام معظم رهبری و مسئولین وقت تاسیس شد و منشاء خدمات ارزشمند علمی، پژوهشی، اقتصادی و فرهنگی گردید.

ارتحال جانسوز رئیس هیئت موسس و هیئت امضاء این دانشگاه باعث شوک در جامعه به ویژه در میان اعضای بزرگ خانواده دانشگاه شد. در چنین شرایطی انتصاب حضرتعالی که چهره‌ای علمی و دانشگاهی شناخته شده، مقبول و مورد اعتماد امام، رهبری عزیز و مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار همیشه در صحنه انقلاب و امام و رهبری بود، با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یادآوری اثر بخش بودن این دانشگاه در حکم ایشان مایه مباهات و امتنان است.

همچنین از اعضای محترم هیئت موسس در انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و تحولات اخیر در هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، به خصوص انتصاب رئیس دانشگاه که از اقدامات شایسته و در خور توجه جنابتان است نیز تشکر می‌نماید.

بیان راهبردهای مدیریتی در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی، ارتقاء هرم هیئت علمی، جذب نخبگان و توجه جدی به توسعه شرکت‌های دانش بنیان در راستای سند برنامه‌های پنج ساله توسعه و سند چشم انداز 1404در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی مورد حمایت و پشتیبانی ما است.

با عنایت به سند چشم انداز و اسناد بالا دستی نظام، ما نمایندگان امضا کننده خواهان ادامه و استمرار رشد کیفی و ارتقاء جایگاه علمی کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بوده و حمایت جدی خود را از اقدامات مدبرانه شما اعلام می‌داریم.

سلامتی و دوام عمر مقام معظم رهبری و توفیقات روز افزونتان را در جهت پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.

ارسال نظر: