بشار اسد:

مسئله ربوده‌شدگان و مفقودان دغدغه اصلی حکومت سوریه است

کدخبر: 2098885

رئیس جمهور سوریه در جمع افرادی که در برزه دمشق ربوده و چندی پیش آزاد شدند، این آزادی را به آنان تبریک و تهنیت گفت و تاکید کرد: مسئله ربوده‌شدگان و مفقودان دغدغه اصلی حکومت سوریه است

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: بشار اسد رئیس جمهور سوریه به همراه همسرش شامگاه روز گذشته پذیرای 34 نفر بودند که تروریستها آنان را در «برزه» دمشق ربوده بودند.

اسد و همسرش به خانواده های افراد ربوده شده، آزادی آنان و پایان درد و رنجی را که خانواده هایشان متحمل شدند را تبریک گفتند

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که جامعه سوریه به خاطر مسئله افراد ربوده شده و مفقودان با یک بحران واقعی روبروست و این مسئله دغدغه اصلی حکومت این کشور است.

وی میگوید که هر هفته یا هر ماه عملیات تبادل دارند و در این زمینه فقط تلاشهای حکومت علت حصول این تبادل نیست، بلکه جانفشانی نیروهای مسلحی که به خاطر سوریه میجنگند در این مسئله سهیم است.

خبرگزاری سانا به نقل از اسد گزارش داد که چنین مشکلاتی سبب میشود که اسنان قویتر و ملی گرا تر شود و قدر میهن خود را بداند و اینکه هنگامی که وطن امن است، چه معنایی دارد.

وی با اشاره به اینکه جنایات ترویرستها از وطن پرستی مردم سوریه نکاسته است، تصریحح کرد که جنگ در این کشور هنوز پایان نیافته است و هزاران سوری از این مشکل رنج میبرند و زمانی شادی کامل میشود که همه آزاد شوند و امنیت به سوریه بازگردد.

افراد آزاد شده نیز تأکید کردند که در هنگام اسارت خود یقین داشتند که حکومت سوریه آنان را آزاد خواهند کرد.

ارسال نظر: