رئیس دفتر مقام معظم رهبری در تبریز:

کشور نیازمند کار است؛ معضل بیکاری غوغا می‌کند/ نباید لحظه‌ای را هدر داد/ ریخت و پاش کردن قدغن است

کدخبر: 2098906

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز وقت کار و تلاش است و نباید لحظه‌ای را هدر داد، کشور نیازمند کار است، معضل بیکاری غوغا می‌کند بنابراین ریخت و پاش کردن قدغن است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که به منظور معارفه نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی در استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته در سالگرد سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده بودم اظهار داشت: یاد و خاطره استقبال پرشور مردم از مقام معظم رهبری هم همیشه در یادها هست که این محبت و ارادت و این عشق الهی است.

وی با تاکید بر اینکه برای هیچ یک از رهبران دنیا اصلاً چنین چیزی نه اتفاق افتاده و نه می‌افتد، افزود: برخی رهبران وقتی به جایی می‌روند مردم با گوجه فرنگی استقبال می‌کنند! یاد دارم وقتی آقا به گیلان رفتند‌ وقتی ماشینشان رد می‌شد، جوانی را دیدم با ظاهری خاص که به ماشین ایشان بوسه می‌زد که تعجب می‌کردیم ولی این عشق الهی است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه بسیاری از جوانان می‌گویند که آیا می‌شود روزی خدمت آقا برسیم و انگشتر و چفیه آقا را طلب می‌کنند، گفت: سال‌هاست با تراکم تقاضا برای دیدار با رهبری مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همین عشق و علاقه به نظام و رهبری است که این نظام را سرپا نگه داشته است، ابراز داشت: نقش بارز ایشان در برگزاری انتخابات پرافتخار برای دوست و دشمن که به خون ما تشنه‌اند، زبانزد است.

‌محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه ‌‌در انتخابات برخی مردم ضمن حضور در صف‌ها اما وقت قانونی تمام شد و نتوانستند رأی دهند، گفت: چه شد مردم چنین حرکتی کردند؟ پیام رهبری راهگشا بود و مردم به پیام ایشان لبیک گفتند، با وجود گذشت 38 سال از انقلاب، مردم این‌چنین عشق و علاقه نشان دادند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ‌هر کسی در این انتخابات برنده شود، ملت پیروز می‌شود، تصریح کرد: ما این پرچم پیروزی را در دنیا بلند می‌کنیم که دموکراسی‌ترین کشور دنیا، ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه این انتخابات بدون هیچ مشکلی برگزار شد، خاطر نشان کرد: امروز وقت کار و تلاش است و نباید لحظه‌ای را هدر داد، کشور نیازمند کار است، معضل بیکاری غوغا می‌کند بنابراین ریخت و پاش کردن قدغن و بیهوده مصرف کردن قدغن و باید کشور را سالم تحویل نسل بعد داد.

‌محمدی‌گلپایگانی در پایان با اشاره به اینکه رفتن آیت الله شبستری به تقاضای خودشان بود، آن هم نه یک بار و نه دوبار بلکه هر باری که به دیدار رهبری می‌رفتند ابراز می‌کردند که توان ادامه این کار را ندارند، تصریح کرد: رهبری دیدند که دیگر ادامه کار برای ایشان مشکل است و با تقاضای آیت‌الله شبستری موافقت کردند.

وی افزود: آقای آل‌هاشم هم در مسئولیت‌های قبلی موفق بوده و اطمینان دارم که در این مقام و منصب هم موفق خواهند شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطر‌نشان کرد: دیروز که خدمت آقا بودم ‌فرمودند "سلام گرم ما را به مردم تبریز برسانید".

ارسال نظر: