واکنش ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی به اظهارت منتجب‌نیا:

آمادگی داریم همزمان با انتشار فهرست هزینه‌های ستاد روحانی لیست هزینه‌هایمان را منتشر کنیم

کدخبر: 2098915

ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی، اظهارات رسول منتجب نیا یکی از اعضای حزب اعتماد ملی درباره هزینه‌های تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی، اظهارات یکی از اعضای حزب اعتماد ملی درباره هزینه های تبلیغاتی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را به شدت تکذیب کرد. این ستاد در پاسخ به مطالب منتشر شده در برخی روزنامه ها به نقل از رسول منتجب نیا، از ستاد انتخاباتی کاندیدای دولت دعوت کرد که هزینه های تبلیغاتی خود را منتشر کنند .

در این جوابیه آمده است: جناب آقای رئیسی نسبت به هزینه کرد حتی یک ریال از بودجه عمومی، دولتی و یا امکانات آستان قدس رضوی به شدت حساس بوده و برای دقت نظر بیشتر همکاران خود، بارها این مهم را یادآوری و دستورات لازم را ابلاغ کرده بودند.

همچنین در این جوابیه بیان شد: ما آمادگی داریم تا همزمان با انتشار این فهرست از سوی ستاد حجت الاسلام روحانی، تمام هزینه هایی که در طول ایام رقابت های انتخاباتی داشته ایم را با جزئیات کامل منتشر کنیم تا افکار عمومی نسبت به آنها قضاوت کنند.

در بخش دیگری از این جوابیه آمده است: تمام هزینه‌های ستادهای انتخاباتی دکتر سید ابراهیم رئیسی از محل کمک های مردمی تامین و پشتیبانی شده و آمادگی داریم در صورت شفاف سازی ستاد آقای روحانی درباره هزینه هایی که در ایام انتخابات داشته اند، ما نیز تمام مخارج ستاد خود را منتشر نماییم.‌ حق پیگرد حقوقی این اظهارات کذب برای ستاد حجت الاسلام رئیسی همچنان محفوظ خواهد بود.

ارسال نظر: