متهم خیابان شیخ بهایی در دام پلیس افتاد

کدخبر: 2098916

متهم سابقه‌دار که با معرفی خود به عنوان نیروی نهاد امنیتی زنان را اغفال می کرد، در مخفیگاهش در خیابان شیخ بهایی دستگیر شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مرکز اطلاع رسانی پلیس در خصوص این پرونده اعلام کرد: با اعتماد خانواده‌های قربانیان پرونده به خدمتگزاران خود در پلیس نسبت به اعمال مجرمانه فردی که با ترفند اغفال و ارعاب وتهدید اقدام به اخاذی از تعدادی زن کرده بود، توسط ماموران پلیس امنیت ناجا دستگیر شد.

این متهم که از سوابق گوناگون در جعل و کلاهبرداری، جاسوسی علیه امنیت ملی و روابط نامشروع با افراد مختلف برخوردار بوده، با سوءاستفاده از عناوین سازمان‌ها و نهادهای امنیتی، سیاسی، کشوری و لشکری، طعمه‌های خود را شکار کرده و سپس با هدایت آن‌ها به مخفیگاه خویش به بهانه حل مشکلات خانوادگی و اقتصادی و ... با تهدید و ارعاب از آن‌ها اخاذی می‌کرد.

پس از دستگیری، متهم به تمامی اتهامات منتسب به خویش اعتراف کرد و پرونده برای سیر مراحل قانونی وشناسایی دیگر قربانیان احتمالی تحویل مقامات قضائی شد.

لازم به ذکر است، چه بسا در لایه‌های پنهان جامعه احتمال وجود مجرمانی از این دست باشد بنابراین ضرورت دقت و هوشیاری خانواده‌ها و اعتماد به فرزندان خود به منظور پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار و برخورد قاطع با این دست از مجرمان، انتظار پلیس است.

ارسال نظر: