سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد:

مصدومیت ۳۷ نفر در انفجار هایپرمارکت شیراز + عکس و فیلم

کدخبر: 2098945

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به آخرین جزئیات حادثه انفجار در هایپرمارکت شیراز، گفت: ۳۷ نفر در اثر این حادثه مصدوم شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پیرحسین کولیوند درباره جزئیات انفجار در پارکینگ هایپرمارکت شیراز اظهار داشت: این حادثه در ساعت 45 دقیقه بامداد صبح امروز به وقوع پیوسته است که فوری بعد از آن، 10 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد.

سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه این حادثه 37 مصدوم بر جا گذاشته است، گفت: 21 مصدوم به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و 16 مصدوم به بیمارستان شهید رجایی و فقیهی اعزام شدند که خوشبختانه حال عمومی آنها مساعد است.

موج انفجار سبب تخریب ساختمان این فروشگاه شده و شماری از ساختمان‌های اطراف هم آسیب دیده‌ است.

همچنین علت حادثه هنوز اعلام نشده و موضوع در حال بررسی است.

به گزارش «نسیم آنلاین»،‌محمدفرخ زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز با اشاره به دلایل آتش‌سوزی ساختمان هایپر مارکت در شیراز تاکید کرد: عدم توجه به نکات ایمنی و سهل انگاری دلیل اصلی انفجار و آتش سوزی بوده است.

وی تصریح کرد: وجود انواع مواد سوختنی باعث شعله ور شدن آتش شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز یادآور شد: ۴۳ دقیقه بامداد خبر آتش سوزی اعلام شد و ۴۷ دقیقه اولین گروه در صحنه حاضر شدند و در کل از ۳ ایستگاه، ۱۵ خودرو به علاوه خودروهای اورژانس در محل حاضر شد.

فرخ زاده تاکید کرد: ۸ خانواده در ۸ مجموعه گرفتار آتش بودند که با راهنمایی مامورین به بالای ساختمان هدایت شدند و از آنجا با استفاده از بالابر و نردبان ۵۴ متری به سلامت به پائین منتقل شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مراحل پاکسازی در حال انجام است و تیم های زنده یاب نیز کار خود را به پایان رساندند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز یادآور شد: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته و بخش زیادی از مصدومین نیز به طور سرپایی مداوا شدند.

حجم ویدیو: 9.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44 دانلود ویدیو
ارسال نظر: