فینال لیگ قهرمانان اروپا-۲۰۱۷

دومین قهرمانی پیاپی رئال‌ مادرید با زیدان و دبل رونالدو/ رئال مادرید با تحقیر یوونتوس انتقام گرفت

کدخبر: 2099033

جدال قهرمانان سری A و لالیگا در آخرین بازی فصل ۱۷-۲۰۱۶ لیگ قهرمانان اروپا در شهر کاردیف با پیروزی و قهرمانی رئال مادرید خاتمه یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فینال بیست‌‌و‌پنجمین دوره از مهمترین تورنمنت باشگاهی فوتبال اروپا، یعنی لیگ قهرمانان از ساعت 23:15 امشب (شنبه) در ورزشگاه میلنیوم شهر کاردیف ولز آغاز شد و در نهایت با پیروزی 4 بر یک رئال مادرید مقابل یوونتوس به پایان رسید. گل‌های رئال مادرید را رونالدو (20 و 64)، کاسمیرو (61) و آسنسیو (90) به ثمر رساندند و تک گل بیانکونری را نیز ماندزوکیچ در دقیقه 27 زد.

رئال مادرید تحت هدایت زیدان با این پیروزی موفق شد دومین قهرمانی پیاپی‌اش در لیگ قهرمانان را جشن بگیرد و تاریخ‌ساز شود.

نیمه اول

دقیقه 1: بازی را تیم یوونتوس با گردش توپ آغاز کرد و در همان ابتدای کار سعی کرد کنترل و نبض مسابقه را در اختیار بگیرد.

دقیقه 3: سانتر توپ توسط ماندزوکیچ با ضربه سر ایگواین همراه شد که در نهایت توپ را کیلور ناواس مهار کرد. ایگواین در ادامه نیز یک شوت از فاصله 25 متری زد که ناواس توپ را با پا دفع کرد.

دقیقه 6: در یک موقعیت خطرناک برای یوونتوس، شوت قدرتمند میرالم پیانیچ از بیرون محوطه جریمه توسط کیلو ناواس مهار شد.

دقیقه 11: پائولو دیبالا با خطا روی تونی کروس اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 20: روی پاس بنزما، رونالدو و کارواخال یک و دو کردند و در نهایت این رونالدو بود که با یک شوت دقیق از درون محوطه جریمه گلزنی کرد. این گل یازدهمین گل او در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا و پانصدمین گل رئال مادرید در این رقابت‌ها بود.

دقیقه 27: یوونتوس روی سانتر بلند دیبالا، تاثیرگذاری ساندرو و خلاقیت ایگواین در نهایت با شوت برگردان ماریو ماندزوکیچ گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه 31: دومین کارت زرد بازی را سرخیو راموس به خاطر متوقف کردن دنی آلوز دریافت کرد.

دقیقه 33: بعد از خطای لوکا مودریچ روی پائولو دیبالا ضربه ایستگاهی برای یوونتوس به دست آمد که در نهایت توپ با برخورد به دیوار دفاعی رئال به جایی نرسید.

دقیقه 42: دنی کارواخال از فلیکس بریچ داور آلمانی بازی کارت زرد گرفت تا رئالی ها در این بخش 2 بر یک از حریف پیش بیفتند.

دقیقه 2+45: پرتاب اوت توسط کارواخال در ادامه با بازی عرضی رئالی‌ها همراه شد که در این هنگام داور در سوت خود دمید و پایان نیمه نخست را اعلام کرد. دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند تا در نیمه دوم شاهد ادامه تلاش آنها باشیم.

نیمه دوم

دقیقه 46: نیمه دوم را هر دو تیم محتاطانه شروع کردند در یک موقعیت رئال توسط ایسکو به سمت دروازه یوونتوس نفوذ کرد و موفق شد یک ضربه کرنر برای تیمش بگیرد، هر چند این ضربه شروع مجدد به جایی نرسید.

دقیقه 53: تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید به خاطر خطا روی سامی خدیرا سومین بازیکن اخطاری رئال و چهارمین بازیکن بازی شد که کارت زرد دریافت کرده است.

دقیقه 55: مودریچ با شلیکی از راه دور از خارج محوطه جریمه دروازه‌ یوونتوس را تهدید کرد اما بوفون ضربه او را مهار کرد.

دقیقه 56: رئال مادرید در یک ضد حمله موقعیتی خطرناک ساخت که با شوت خارج از چارچوب مارسلو به جایی نرسید.

دقیقه 58: سانتر مارسلو موقعیتی خطرناک را مقابل دهانه دروازه یوونتوس به وجود آورد اما هیچ یک از بازیکنان رئال مادرید نتوانستند از آنها بهره‌ای ببرند.

دقیقه 61: نفوذ بنزما از جناح راست یونتوس و پاس رو به عقب او برای کروس با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با برخورد به مدافع بیانکونری پشت محوطه جریمه به کاسمیرو رسید که این هافبک جوان کهکشانی‌ها با شوتی سهمگین که در میانه راه به خدیرا برخورد کرد، گل دوم تیم زیدان را به ثمر رساند.

دقیقه 64: کریستیانو رونالدو روی توپ ارسالی از جناح راست توسط لوکا مودریچ مقابل دروازه بوفون را مقهور و گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند تا کار یوونتوس را برای بازگشت به بازی سخت‌تر کند.

دقیقه 71 و 72: دو بازیکن یوونتوس، الکس ساندرو در دقیقه 71 و خوان کوادرادو در دقیقه 72 لحظاتی پس از ورودش به میدان (به جای بارتزالی) کارت زرد گرفتند. دیگر تعویض‌ یونتوس مارکیزیو به جای پیانیچ بود.

دقیقه 75: شوت مارسلو از پشت محوطه جریمه با فاصله از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

دقیقه 77: اولین تعویض رئال مادرید توسط زیدان انجام شد. وی گرث بیل را جایگزین بنزما کرد.

دقیقه 78: لمینا جای دیبالا را در زمین گرفت.

دقیقه 80: رئال مادرید با ارسال توپ توسط رونالدو از سمت راست یک موقعیت خطرناک روی دورازه یوونتوس ایجاد کرد که با تکل بونوچی خطر دفع شد و بیل نتوانست از موقعیت استفاده کند.

دقیقه 81: الکس ساندرو با سانتر دنی آلوز موقعیتی خطرناک برای جبران یکی از گل‌های خورده داشت که این بازیکن برزیلی با ضربه سر خارج از چارچوبش آن را به هدر داد.

دقیقه 82: ایسکو که عملکرد خوبی در این بازی داشت، جای خود را به مارکو آسنسیو داد.

دقیقه 84: خوان کوادرادو در یک کشمکش با سرخیو راموس با انجام حرکتی ناشیانه روی راموس کارت زرد دوم را از داور گرفت و اخراج شد.

دقیقه 89: تونی کروس جای خود را به آلوارو موراتا داد.

دقیقه 90: مارکو آسنسیو، یکی از 3 بازیکن تعویضی که به میدان رفت، در دقیقه 89 با نفوذ مارسلو از جناح راست یوونتوس و روی پاس به بیرون او گل چهارم را به ثمر رساند.

ارسال نظر: