مهدی محمدی:

آقای سیدحسن خمینی صادقانه بگویند منتقد تفکر و سلوک امامند معتبرترند تا اینکه از امام، "خمینی‌زدایی" و "انقلاب‌زدایی" کنند

کدخبر: 2099084

آقای سیدحسن خمینی می‌تواند بگوید خود عوض شده یا از ابتدا همین بوده است؛ اما نمی‌تواند از مردم توقع داشته باشد بپذیرند امام همان است که او می‌گوید؛ صادقانه بگویند منتقد تفکر و سلوک امامند معتبرتر خواهند بود تا اینکه لباس "تبیین" به تن کنند و از امام، "خمینی زدایی" و "انقلاب زدایی" کنند؛ ایشان شاید چیزهای دیده یا شنیده باشد، اما این مردم خمینی را زندگی کرده‌اند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

من فکر می کنم هیچ مانعی ندارد و بلکه بسیار هم خوب است که کسی مانند آقای سید حسن خمینی درباره موضوعات سیاسی و اجتماعی، و حتی فقهی، دیدگاه هایی داشته باشد و آنها را آزادانه بیان کند. این حق اوست. آنچه باید در آن اندیشه کرد این است که آیا ایشان به صرف داشتن پیوند خونی با امام می تواند مفسر خوبی برای دیدگاه های ایشان، یا حتی نمادی شایسته برای مشی و سلوک آن مرد بزرگ باشد؟ "مکتب خمینی" از جنس "مواریث ژنتیکی" است یا "نوع خاصی از زندگی و تفکر" که لزوما با ژنوم آدمی سروکار ندارد؟

امشب (یکشنبه شب) پای سخنان ایشان نشستم تا ببینم چیز جدیدی از امام خواهم شنید یا نه. انتهای آنچه فرمودند این بود که امام در ماه رمضان شعر نمی خوانده اند و بیش از آن، دانستم "تکرار" به فتح ت، ربطی به لهجه یزدی ندارد!؛ اما از استکبارستیزی، انقلابی گری، ساده زیستی، ولایت مطلقه فقیه و غیرت انقلابی امام سخنی گفته نشد. ساعتی هم نگذشت که خبر آمد وب سایت جماران-وابسته به ایشان- به نقد امام نشسته است!

آقای سیدحسن خمینی می تواند بگوید خود عوض شده یا از ابتدا همین بوده است. اما نمی تواند از مردم توقع داشته باشد بپذیرند امام همان است که او می گوید. صادقانه بگویند منتقد تفکر و سلوک امامند معتبرتر خواهند بود تا اینکه لباس "تبیین" به تن کنند و از امام، "خمینی زدایی" و "انقلاب زدایی" کنند. ایشان شاید چیزهای دیده یا شنیده باشد، اما این مردم خمینی را زندگی کرده اند.

ارسال نظر: