محدودیت‌های ترافیکی جاده های کشور اعلام شد

کدخبر: 2099105

پلیس‌راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های کشور تا ۱۶ خرداد ماه اعلام کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پلیس‌راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های کشور تا ۱۶ خرداد ماه اعلام کرد.بر این اساس، محدودیت‌ها به شرح زیر است:

۱. محدودیت تردد موتورسیکلت به شرح زیر است:

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ روز سه شنبه ۱۶ خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

۲. محدودیت تردد سواری در 2 محور به شرح زیر است:

۱. محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همین روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۲. محور هراز

تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۳ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از مسیر جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۳ همین روز از مسیر شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسک تا رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویا فاسدشدنی):

۳. ۱ - محور کندوان

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳. ۲ - محور هراز

الف-تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد ممنوع است.

۳. ۳ - محور فیروزکوه

تردد تمام تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۵ خرداد از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

ارسال نظر: