رحمانی فضلی:

نیروهای امنیتی تا خشکاندن ریشه‌های تکفیری از پای نخواهند نشست

کدخبر: 2099352

وزیر کشور نوشت: نیروهای امنیتی و انتظامی با تمام توان در ایفای رسالت حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی تا خشکاندن ریشه های ناچیز متحجران تکفیری از پای نخواهند نشست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت حادثه تروریستی روز گذشته تهران پیامی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

اقدامات کور و مذبوحانه چند مزدور علیه جان هموطنانمان در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) موجب استحکام وحدت ملی و تقویت پایه های اقتدار و صلابت مردم انقلابی خواهد بود. جنایت پیشگانی که با هدف خام به چالش کشیدن امنیت ملی پس از حماسه تاریخی و شکوهمند تبلور مردمسالاری دینی در انتخابات اخیرش به ماجراجویی پرداختند، برخلاف تصور و سناریوی اربابان مرتجع و رو به زوال خود نه تنها به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند بلکه موجب شدند تا ضمن افزایش هوشیاری ملت نسبت به توطئه های گروهک های تروریستی، انسجام ملی در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر دوراندیش و فرزانه انقلاب با اقتداری بیش از گذشته به مسیر خود ادامه دهد.

ملت ایران بهای استقلال و آزادی و دفاع از کیان انقلاب اسلامی را بارها در تاریخ پرافتخار خود به خوبی پرداخته است و منت گذار این توفیق الهی است که ثمره آن ثبات و امنیت پایدار در منطقه ای مملو از ناآرامی و بحران می باشد و اقدامات کور تروریستی مانند حادثه تهران انگیزه ای مضاعف در مبارزه بی امان با افراط گرایی و خشونت طلبی و ریشه های آن در منطقه است.

اینجانب ضمن تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و خانواده شهدای عزیز و روزه دار این اقدام وحشیانه به ملت بزرگوار و آگاه ایران این اطمینان را می دهم که تمامی نیروهای امنیتی و انتظامی با تمام توان در ایفای رسالت حفاظت از آرمان های والای انقلاب اسلامی و آرامش و آسایش شهروندان در تمامی عرصه ها مشغول جانفشانی هستند و با توکل به خداوند منان در این ایام ماه ضیافت الله و هوشیاری و آگاهی و همکاری مردم عزیز میهن اسلامی تا خشکاندن ریشه های ناچیز متحجران تکفیری از پای نخواهند نشست.

إِنَّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَیَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهَادُ

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور

ارسال نظر: