بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی:

فجایع تروریستی تهران زنگ خطر مجدد برای بیداری کسانی است که در خواب خرگوشی فرو رفته‌اند

کدخبر: 2099418

جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی فاجعه تروریستی تهران اعلام کرد: فجایع تروریستی و تکفیری روز گذشته زنگ خطر مجدد برای بیداری کسانی از خواب‌های خرگوشی بود که می‌گفتند دنیای امروز، دنیای گفت و گوست، نه موشک!

به گزارش « نسیم آنلاین »، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی فاجعه تروریستی تهران بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم امروز وطن معنی غم را فهمید با سایه جنگ، متهم را فهمید از خواب پرید کشور من اما معنای مدافع حرم را فهمید

فجایع تروریستی و تکفیری چهارشنبه 17خرداد در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی، زنگ خطر مجدد برای بیداری کسانی از خواب های خرگوشی بود که می‌گفتند دنیای امروز، دنیای گفت و گوست، نه موشک! زنگ خطر برای کسانی است که وقیحانه و مرعوبانه دفاع از حرم را خون ریزی و آتش افروزی خواندند و گفتند می شود با تکفیری ها مذاکره کرد و جنگ در سوریه و عراق را با مذاکره پایان داد! و از همه مهمتر، زنگ خطر برای کسانی است که در مناظرات انتخاباتی، به جای تقدیر از توانمندی های دفاعی و نظامی، سعی کردند این نقطه قوت را بعنوان نقطه ضعف معرفی کرده و از این اتفاق بهره برداری سیاسی و انتخاباتی کنند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی، ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر این فاجعه تروریستی و آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه، معتقد است این اتفاق نیز به درسی تاریخی برای کشور و ملت بزرگ ایران بدل خواهد شد. هنوز چند روزی بیشتر از سخنان دقیق و داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مبنی بر مظلوم واقع شدن دهه 60، و تلاش جریانات ضد انقلاب در خارج و داخل کشور مبنی بر عوض کردن جای جلاد و شهید نگذشته بود که وقوع این حادثه تروریستی، خاطرات دهه 60 را برای مردم زنده کرد.

آن‌هایی که آن ایام را دیده بودند به خاطر آوردند چطور جنایت کاران عضو سازمان منافقین، وحشیانه مردم کوچه و بازار را به گلوله می بستند، سر می بریدند و بمب گذاری می کردند، و آن هایی که دهه 60 را تنها از قاب تصویر دیده و یا در خاطرات نسل های پیش از خود و از زبان پدران و مادران خود شنیده بودند، دیروز با گوشت و پوست خود طعم امنیت و فداکاری از یک طرف، و معنای وحشیگری و ترور و به خاک و خون کشیدن مردمان بی گناه را از طرف دیگر درک کردند. مردم ما دیروز درک کردند اگر نبود فداکاری های پاسداران و جان برکفان در دهه 60، و اگر نبود جان فشانی های قاسم سلیمانی ها و مدافعین حرم در روزگار امروز، این کشور هرگز طعم شیرین امنیت و ثبات پایدار را نمی چشید.

این به فرموده رهبر معظم انقلاب، ترقه بازی تروریست ها در تهران، زنگ خطری بود تا دیگر عده ای نتوانند داعشی های وطنی را بزک کرده و کسانی را که با قدرت از جان و مال و نوامیس مردم در برابر این موجودات پست و کثیف حراست و پاسداری کردند، مورد ظلم و بی مهری قرار دهند و تاریخ را به نفع تروریست ها و جلادها تحریف نمایند. آمریکا و اسرائیل و ایادی مرتجع و جنایتکار منطقه ای آنها و مزدوران داخلیشان بدانند که با این اقدامات کور تروریستی، بجز اینکه موجب رسوایی هرچه بیشتر خود در ادعای پوچ مبارزه با افراطی گری و تروریسم شده و زمینه وحدت و همگرایی هرچه بیشتر ملت قهرمان ایران در حمایت از نهاد های انقلابی، امنیتی، انتظامی و نظامی جهت مقابله جدی با دشمنان زبون و پست و خونریز را فراهم نمایند عایدی دیگری نخواهند داشت.

والسلام علی من اتبع الهدی

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال نظر: