بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

آتش اقدامات تروریستی دامان مسببان بزدل آن را خواهد گرفت

کدخبر: 2099421

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حوادث تروریستی روز گذشته با صدور بیانیۀ محکومیتی اعلام کرد: به زودی آتش فتنۀ این ترور، دامان تروریست های بزدل و مسببان سبک مغز آنان را خواهد گرفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی حوادث تروریستی روز گذشته با صدور بیانیۀ محکومیتی اعلام کرد که به زودی آتش فتنۀ این ترور، دامان تروریست های بزدل و مسببان سبک مغز آنان را خواهد گرفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بار دیگر دست پلید و کثیف استکبار ضد بشری و مدعی حقوق انسان ها از آستین تروریست های دست پرورده شان خارج شد و 17 عزیز روزه دار بیگناه ، از ملت ما را در آتش اقدامات ددمنشانۀ تروریستی خود سوزاند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ؛ این حرکت بزدلانه تروریستی را در ادامۀ دشمنی های استکبار جهانی و عوامل دست پروردۀ منطقه ای آنان دانسته و مراتب انزجار از اقدامات تروریستی در سراسر گیتی که هر روزه انسان های بیگناه بیشماری را در برخی از کشورها قربانی زیاده خواهی های استکبار اعلام می‌کند.

این شورا، به صراحت به جنایتکاران و مستکبران عالم اعلام می دارد ، ملت بزرگ ایران اسلامی که همیشه مدافع و بزرگ پرچمدار حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان تروریست پرور و پشتوانه ای عظیم از اقدامات راهبردی ضد تروریستی بوده ، خود بزرگترین قربانی تروریسم جهانی است و هرگز تسلیم این گونه اقدامات تروریستی و سخیفانه نخواهد شد و دست از آرمان بلند اسلامی و انقلابی خود در راه مبارزه با ظلم و خشونت و تروریست بر نخواهد داشت و بزودی این آتش فتنه استکباری را خاموش و عوامل پیدا و پنهان آن را از اقدامات بی‌شرمانه خود پشیمان خواهد کرد.

ملت شجاع و همیشه در صحنۀ ایران اسلامی که قریب به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه قربانی دشمنی ددمنشانۀ استکبار و عوامل جنایتکار آن بوده و پیش از این ، بالغ بر 17 هزار بیگناه از خوبان خود را در آتش حقد و کینۀ ضد بشری مستکبران و منافقان کوردل سوخته دیده ، لیکن با این حرکت رذیلانه که برای او یک ترقه بازی ساده بر مسیر عزت و شرافت و استقلال و حق طلبی خود مستحکم تر گام بر خواهد داشت.

امروز ایران اسلامی نیز با تقدیم این 17 هزار شهید بزرگوار ، ثابت کرد استوارتر و ثابت قدم تر با کوله بارسنگین رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی و خون های پاک شهدا با پیروی محض از فرامین رهبر معظم انقلاب خواهد ایستاد و انتقام این شهدا را از مسببان اصلی و عوامل عملیاتی آن خواهد گرفت و سیلی محکمی بر گوش طراحان بزدل سبک مغز آن خواهد نواخت.

امروز ایران اسلامی عزادار این شهیدان بیگناه و روزه دار است و ضمن تجلیل و تکریم آن مظلومان بیگناه ، برایشان طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان مسألت نموده و با تمام وجود از پاسداران عزت، اقتدار، شرف و امنیت ملت ایران، مدافعان جان بر کف حرم، پاسداران و بسیجیان غیور همیشه در صحنه، تمامی مراکز انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر نموده و مراتب حمایت همه جانبه خود را ازاین نیروهای مقتدر اعلام نموده و همچنین انتظار دارد تا ملت قدرشناس در مراسم های پیش بینی شده برای تشییع و مراسم های بزرگداشت ، حضوری پرشکوه داشته باشند.

ارسال نظر: