در گذشت فوتبالیست آبادانی در حادثه تروریستی ناراحت کننده است

مظلومی: با حضور "رهبر با بصیرت انقلاب" از تیر و ترقه‌های دشمنان هراس نداریم/ مردم ایران این حرکت را بی پاسخ نمی‌گذارند

کدخبر: 2099424

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: اقدام تروریستی صورت گرفته در تهران را محکوم می‌کنم و شهادت هموطنانمان را به رهبر معظم انقلاب تسلیت می گویم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پرویز مظلومی در گفتگو با فارس ،با اشاره به اقدام تروریستی صورت گرفته در تهران اظهار داشت:وقتی شنیدم چند نفر انگشت شمار برای بر هم زدن نظم جامعه ایرانی دست به چنین اقدامی زدند با خودم گفتم که آنها چه فکری پیش خودشان کرده‌اند.

وی افزود: این تیر و ترقه‌هایی که آنها دیروز در تهران در کردند و قصد داشتند مردم ما را بترسانند نه تنها ایجاد رعب و وحشت نکرد بلکه جوانان و ملت ایران را مصمم تر کرد.اینکه این مملکت بدون کوچکترین مشکل و در حالی که کشورهای منطقه و اقصی نقاط دنیا در حال درگیری و خونریزی هستند اداره می‌شود خودش یک هنر است.

سرمربی سابق تیم استقلال تاکید کرد: شهادت چند تن از هموطنان عزیزم را در ابتدا به رهبر معظم انقلاب و همچنین ملت شهید پرور ایران و خانواده آنها تسلیت می‌گویم و مطمئن هستم این حرکت ضد انسانی توسط مردم ما بی پاسخ نخواهد ماند.با داشتن چنین رهبر با بصیرتی مطمئن باشید کوچکترین هراسی از این اتفاقات کوچک نخواهیم داشت.

مظلومی در پایان ضمن تسلیت به خانواده رضا ثابتی فوتبالیست ابادانی در این حادثه تروریستی گفت: این حادثه متاسفانه یک قربانی فوتبالی هم داشت که جا دارد به سهم خود به خانواده ثابتی و مردم خوزستان تسلیت بگویم. شنیده ام که شهید ثابتی برای پیگیری برخی امور راهی مجلس شده است که متاسفانه در آن حملات به شهادت رسید.

ارسال نظر: