سردار ساجدی‌نیا:

تروریست‌ها با حضور به‌موقع نیروهای امنیتی و انتظامی به اهداف شوم خود نرسیدند/ تاکنون ۵ نفر به عنوان مظنون دستگیر شدند

کدخبر: 2099427

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: از روز گذشته تاکنون ۵ نفر به عنوان مظنون در رابطه با اقدامات تروریستی دستگیر شده‌اند که بررسی از این افراد توسط مأموران امنیتی و نظامی آغاز شده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار حسین ساجدی نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران با ابراز تأسف نسبت به حادثه تروریستی روز گذشته و شهادت 17 نفر از مردم تهران گفت: خوشبختانه با هوشمندی نیروهای امنیتی و انتظامی کشور در این حادثه، نیروهای تکفیری در حرم مطهر امام خمینی(ره) و مجلس در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.

ساجدی نیا همچنین در رابطه با دستگیرشدگان حادثه تروریستی روز گذشته افزود: تاکنون 5 نفر به عنوان مظنون توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند که در حال حاضر بررسی‌ها نسبت به این افراد ادامه دارد.

وی در رابطه با شایعات مطرح شده در شبکه‌های مجازی گفت: توصیه می‌کنیم که مردم فقط از طریق رسانه‌های رسمی کشور، اخبار را دنبال کنند.

ساجدی نیا همچنین اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم حادثه روز گذشته، مردم با اعتماد به پلیس هیچ‌گونه واهمه و هراسی نسبت به انجام مراسم‌های ماه رمضان نداشتند به‌طوری‌که شب گذشته 93 مراسم در شهر تهران برگزار شد.

فرمانده انتظامی تهران در رابطه با وضعیت امنیت در تهران گفت: در حال حاضر وضع امنیتی تهران قابل‌قبول است و جای نگرانی نیست.

ساجدی نیا افزود: مردم باید بدانند که نیروهای پلیسی و امنیتی در هیچ صورتی اجازه تجاوز و ناامنی را در هیچ نقطه‌ای نمی‌دهند و برای تأمین امنیت کشور جان‌برکف تلاش خواهند کرد.

وی در خصوص برگزاری مراسم تشیع پیکر شهدای حادثه تروریستی مطرح کرد: تمامی عوامل پلیس در برگزاری مراسم فردا و تأمین امنیت آن، حضور پررنگ خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین به‌منظور برقراری نظم در برگزاری این مراسم در خیابان‌های انقلاب تا چهارراه ولیعصر و پل حافظ، محدودیت‌های ترافیکی نیز اعمال خواهد شد.

ارسال نظر: