سردار غیب‌پرور در مراسم افطاری خانواده شهدا:

حرکت‌های کور تروریستی تأثیری بر اراده مردم در استمرار انقلاب و پیشرفت کشور ندارد

کدخبر: 2099624

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث تروریستی چند روز قبل در تهران گفت: ایران اسلامی چنان قدرتمند است که این حرکت های کور تروریستی که مردم بی گناه را هدف کینه و نفرت خود قرار می دهند، هیچ تاثیری بر اراده مردم ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ندارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر دیروز با خانواده شهید حسن طهرانی مقدم دیدار و گفتگو کرد.سردار غیب پرور با تجلیل از رشادت‌های شهید طهرانی مقدم گفت: زهد و تقوای این شهید عزیز به همراه فعالیت‌های علمی او، از وی شخصیت منحصربه فردی ساخته بود.

وی با اشاره به سابقه شهید طهرانی مقدم در حل مشکلات و کمبودهای تجهیزات راهبردی در جنگ تحمیلی افزود: این شهید گرانقدر هر وقت قول و وعده ای برای پیشرفت صنایع دفاعی می داد به آن عمل می کرد و کسی در وعده‌های ایشان شک نمی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مادر شهید گفت: شهید حسن طهرانی مقدم مایه افتخار همه رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و مبارزه و الگوی جهاد علمی هستند و شما نیز دعا کنید عاقبت ما نیز همانند وی ختم به خیر و شهادت گردد.

در این دیدار برادر شهید طهرانی مقدم با ذکر خاطراتی از ایشان گفت: رمز موفقیت شهید طهرانی مقدم توکل به خدا در همه امور بود.

** انقلاب اسلامی ایران به برکت شهدا مستحکم تر می شود

سردار غیب پرور گفت: خط شهادت در کشور ساری و جاری است و انقلاب اسلامی ایران به برکت شهدا مستحکم تر می شود.

سردار غلامحسین غیب پرور که در مراسم افطاری میزبان جمعی از خانواده شهدا بود گفت: ایران مرکز ثقل امنیت کشورهای منطقه است و همه می دانند امنیت امروز ما مدیون خون شهدا است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا ایجاد شد و استمرار پیدا نمود، افزود: به فضل خداوند و با ایثار مجاهدانی که به خدا ایمان دارند انقلاب زنده است به راه خود ادامه خواهد داد.

سردار غیب پرور با اشاره به حوادث تروریستی چند روز قبل در تهران گفت: ایران اسلامی چنان قدرتمند است که این حرکت های کور تروریستی که مردم بی گناه را هدف کینه و نفرت خود قرار می دهند، هیچ تاثیری بر اراده مردم ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پیشرفت کشور ندارد.

وی با اشاره به تحلیل هایی که حتی دشمنان جمهوری اسلامی در این خصوص دارند گفت: این حرکت ددمنشانه چنان مفتضح بود که حتی حامیان این تروریست ها نیز به شکست آن اعتراف کردند و گفتند که این حرکت تروریستی، درستی حضور رزمندگان ایرانی را در سوریه اثبات کرد.

سردار غیب پرور با اشاره به شهادت جمعی از هم وطنان مسلمان و روزه دار در این جنایت گفت: دل ما داغ‌دار از دست دادن این عزیزان است اما همگان دیدند که استحکام مجدد نظام اسلامی بار دیگر بر جهانیان ثابت شد و مردم ما متحدتر شدند.

ارسال نظر: