احمدی بافنده:

پذیرش مسافر خط ۷ مترو از ساعت ۱۰تا ۱۳

کدخبر: 2099785

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از آغاز پذیرش مسافر در خط ۷ مترو تهران از صبح روز یکشنبه (۲۱ خرداد) خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد احمدی‌بافنده با اشاره به اینکه خط هفت مترو پایتخت یکی از عمیق‌ترین خطوط مترو شهر تهران است که با تمامی خطوط دیگر مترو شهر تهران ایستگاه تقاطعی دارد، افزود: در آیینی با حضور شهردار تهران، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهری پایتخت هفت ایستگاه میدان صنعت، دانشگاه تربیت مدرس (پل نصر)، شهید نواب صفوی، کمیل، بریانک، میدان محمدیه (مولوی) و بسیج به بهره برداری رسید.

وی در خصوص ساعت فعالیت و فاصله گذر قطارها در خط 7 مترو تهران گفت: در حال حاضر زمان فعالیت این خط از ساعت 10 تا 13 در نظر گرفته شده و فاصله گذر قطارها هر 45 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تاکید کرد: در آینده نزدیک و با سپری شدن دوره اولیه بهره برداری از خط، زمان پذیرش مسافر افزایش و فاصله گذر قطارها کاهش می یابد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، خط ۷ مترو تهران از شهرک امیرالمؤمنین (قصر فیروزه) و در کنار ورزشگاه تختی در جنوب شرقی پایتخت آغاز و پس از طی مسیر شرقی- غربی و تقاطع با خط یک در ایستگاه مولوی، به سمت شمال متمایل می‌شود و در ایستگاه نواب با خط ۲ و در ایستگاه توحید با خط ۴ تقاطع خواهد داشت، سپس در امتداد بزرگراه چمران ادامه یافته و پس از عبور از کنار برج میلاد وارد میدان صنعت در شهرک غرب(قدس) شده و در انتها به میدان بوستان در سعادت آباد می‌رسد.

ارسال نظر: