شب گذشته؛

مستند "عملیات سفید" در تالار سیاره رونمایی شد

کدخبر: 2099830

مراسم رونمایی از مستند "عملیات سفید" به کارگردانی رضا اصغرزاده شب گذشته به همت سازمان فرهنگی رسانه ای اوج و با حضور اقشار کارگر در تالار سیاره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »؛ مراسم رونمایی از مستند «عملیات سفید» به کارگردانی رضا اصغرزاده شب گذشته به همت سازمان فرهنگی رسانه ای اوج و با حضور اقشار کارگر در تالار سیاره برگزار شد.

در ابتدای مراسم رضا اصغرزاده با اشاره به شخصیت عبدالله مهدیان گفت: او شخصیت جالبی در کارخانه داشت و کارمندان نسبت به او حس پدری داشتند.

وی به فعالیت های مبارزه طلبانه مهدیان در دهه۴۰ اشاره و تصریح کرد: او در ترور حسنعلی منصور نقش داشت و به عنوان پشتیبان کننده این ترور نقش حاضر شده بود.

کارگردان مستند «عملیات سفید» تصریح کرأ: مهدیان نشان داد برای فعالیت اقتصادی باید تلاش و سعی کرد و محصول تولید داخلی که همان اقتصاد مقاومتی است را به کار گرفت.

اصغرزاده در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: امیدوارم مستند «عملیات سفید» به معنی واقعی در شان عبدالله مهدیان باشد و با این کار توانسته باشم شخصیت و فعالیت های مبارزاتی و اقتصادی وی را به تصویر بکشم.

تهیه کنندگی این مستند بر عهده روح الله رفیعی است. مهدی عبدالباقی تدوینگر، امیرحسین میثاقی تصویربردار، نورپرداز حمید نظمی، صدابردار محسن صادقی،

در پایان مراسم، مستند 30 دقیقه ای «عملیات سفید» به تهیه کنندگی روح الله رفیعی، تدوینگری مهدی عبدالباقی، تصویربرداری امیرحسین میثاقی، نورپردازی حمید نظمی و صدابرداری محسن صادقی برای حاضران در مراسم پخش شد.

گفتنی است، خانه فرهنگ سایر مجری طرح مستند «عملیات سفید» است که به معرفی زندگی و مبارزه های حاج عبدالله مهدیان می پردازد.

ارسال نظر: