دیدار نرگس کلباسی با سرپرست حجاج ایرانی

کدخبر: 2099833

نرگس کلباسی اشتری فعال اجتماعی با نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و ازبابت برآورده شدن آرزویش برای سفر حج تشکر کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نرگس کلباسی اشتری فعال اجتماعی و شهروند ایرانی الاصل که با حضور در برنامه ماه عسل به آرزوی خود برای رفتن به سفرحج رسید امروز با حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی دیدار و از اقدام بعثه مقام معظم رهبری در اختصاص سهمیه سفر حج به وی تشکر کرد .

دراین دیدارنماینده ولی فقیه درامور حج وزیارت از فعالیت های اجتماعی خانم کلباسی درهند مطلع شد. خانم کلباسی تصریح کرد که با پیگیری‌های وزارت امورخارجه ایران و همچنین حمایت مردم ایران بود که توانست از اتهام قتل یک کودک هندی تبرئه شود.

سرپرست حجاج ایرانی هم تلاش های خانم کلباسی را شایسته تحسین توصیف کرد و افزود: خدمت به محرومین در تمام نقاط دنیا ارزشمند است .

وی به خانم کلباسی توصیه کرد از فرصت سفر معنوی حج که در جوانی بدست آورده است به خوبی بهره برداری کند .

نماینده ولی فقیه همچنین تاکید کرد: انگیزه خدمت رسانی به کودکان یتیم درمیان مردم ایران بویژه در شب های ماه رمضان بسیار بالاست و شما نیز می توانید از این فرصت برای کمک به رفع فقر و محرومیت در نقاط دور افتاده کشور استفاده کنید .

گفتنی است نرگس کلباسی دربرنامه ماه عسل به داستان‌ زندگی در هند و اتفاقاتی که در مسیر حمایت از بچه‌های فقیر برایش اتفاق افتاده بود اشاره کرد واز ماجرای قتل یک کودک که برایش ساخته شده بود، گفت .

وی هنگام پخش برنامه ماه عسل آرزویش برای سفر به مکه و زیارت خانه خدا را مطرح کرد و بعثه مقام معظم رهبری یک سفرحج تمتع به وی هدیه داد .

ارسال نظر: