رضا سراج:

بنی‌صدر رای مردم را ضایع کرد!/ بنی‌صدریسم به معنای بازگشت به حاکمیت دوگانه و ایجاد شکاف ملی است

کدخبر: 2099898

روحانی بلافاصله بعد از پیروزی گفت: "انتخابات ۲۹ اردیبهشت، انتخاب میان دو نوع تفکر بود. این پیروزی پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود." بنی‌صدریسم به معنای بازگشت به حاکمیت دوگانه، ایجاد شکاف ملی و بی‌ثبات شدن محیط داخلی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت:

بنی‌صدر رای مردم را ضایع کرد!

رهبرانقلاب در دیدار با مسئولین نظام، فرمودند : «کشور را دوقطبی نباید کرد؛ مردم را به دو دسته نباید تقسیم کرد. [مثل] آن حالتی که در سال 59 متأسفانه رئیس جمهور وقت، مردم را به دو دسته مخالف و موافق تقسیم کرد. نباید با تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را ضایع کرد.»

چگونه بنی صدر رای مردم را ضایع کرد؟

1- ایجاد دو قطبی‌سازی در حاکمیت و جامعه 2- اتهام‌ زدن ناروا به منتقدین و اهانت به آنان 3- خارج نمودن انقلابی‌ها از صحنه اداره کشور 4- اداره کشور بدون اصول و ارزش‌های انقلاب 5- حاکم نمودن لیبرال‌ها به جای خط امامی‌ها

بنی‌صدر پس از انتخابات، در اولین گام، به دو قطبی ‌سازی در حاکمیت و جامعه مبادرت ورزید. مرور اظهارات روحانی در اولین روزهای بعد از انتخابات اخیر و تلاش برای تقسیم جامعه به دو گروه افرادی که به او رای داده و افرادی که به او رای نداده‌اند، خطر بازگشت به بنی‌صدریسم را گوشزد می‌کند. روحانی بلافاصله بعد از پیروزی گفت : «انتخابات 29 اردیبهشت، انتخاب میان دو نوع تفکر بود. این پیروزی پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود.» بنی‌صدریسم به معنای بازگشت به حاکمیت دوگانه، ایجاد شکاف ملی و بی‌ثبات شدن محیط داخلی است.

ارسال نظر: