طاهری و رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان تشکیل جلسه دادند

کدخبر: 2099899

سرپرست پرسپولیس امروز در جلسه‌ای مشترک با مسئولان فدراسیون فوتبال به بررسی مسایل پیش آمده و همچنین روند حقوقی پرونده‌های مورد مناقشه پرسپولیس با بازیکنان و مربیان پیشین پرداختند.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طاهری امروز در جلسه‌ای مشترک با مسئولان فدراسیون فوتبال به بررسی مسایل پیش آمده و همچنین روند حقوقی پرونده های مورد مناقشه پرسپولیس با بازیکنان و مربیان پیشین پرداختند.

نشست مذکور در پی مسایل مطرح شده در هفته های اخیر و به منظور شفاف شدن مسایل موجود، رفع سوء تفاهم ها و همفکری برگزار شد که با توجه به موارد مورد بحث ، بسیار مثبت بود.

در این نشست که علی اکبر طاهری و وثوق احمدی و کارشناسان حقوقی باشگاه پرسپولیس در آن حضور داشتند، پرونده های مربوط به پرسپولیس با بازیکنان و مربیان پیشین به ویژه موارد بین المللی که درباره آن ها ابهاماتی برای مقام های فدراسیون وجود داشت مورد گفتگو قرار گرفت و باشگاه پرسپولیس مستندات خود درباره روند حقوقی و نهایی نشدن احکام آن ها را ارایه کرد. باشگاه پرسپولیس همچنین با تاکید بر اینکه در دو سال گذشته بخش زیادی از انرژی و تمرکز خود را به ساماندهی و پیگیری پرونده های حقوقی اختصاص داده است . این فرایند را از اصول کاری خود خواند. وثوق احمدی هم در این جلسه با مثبت ارزیابی کردن توضیحات و مستندات ارایه شده از سوی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که مشکلات با پیگیری های باشگاه حل شود.

ارسال نظر: