سپاهان برای کسب سهمیه آسیایی و یک‌ جام‌‌ آماده می‌شود

کرانچار: تیم ملی فوتبال ایران‌ ‌رقیبی اصلی در آسیا ندارد/ به بازیکنان و کی‌روش تبریک می‌گویم

کدخبر: 2099998

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره صعود تاریخی تیم ملی ایران به جام جهانی گفت: باید تبریک گفت به بازیکنان و کی‌روش چون دو نتیجه پیاپی بسیار خود را با تیم ملی ایران کسب کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، زلاتکو کرانچار عصر امروز در حاشیه نخستین تمرین تیم خود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من امروز یک معرفی خوب از جانب باشگاه صورت گرفت که بازیکنان را به هواداران معرفی کرد و نشان دادیم که در این فصل انتظارات بیشتری داریم.

وی افزود: باشگاه در حال تلاش است تا طبق لیستی که ارائه کردم بازیکنان را جذب کند، دست به هر اقدامی خواهیم زد که تیم به سطح مناسب رسیده و هدف خود که تصاحب یکی از جام‌هاست و همین طور رسیدن به جام باشگاههای آسیا محقق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: 70 درصد به لیست موردنظر دست پیدا کرده‌ایم ولی هنوز زمان داریم، باید ببینیم چه چیزی نیازی داریم تا آنها را تامین کنیم.

وی درباره مصدومان تیمش گفت: دو، سه نفری هنوز مصدوم هستند، آنها باید استراحت کنند اما این تغییری در کار ما ایجاد نمی‌کند.

کرانچار بیان کرد: انتظار دارم که صددرصد لیست ما تکمیل شود، این تیم آماده خواهد شد تا سهمیه جام باشگاههای آسیا و یکی از جام‌ها را کسب کند و این کیفیت را در تیم مشاهده می‌کنم.

وی درباره شرایط آماده‌سازی تیمش اظهار داشت: اردوی خارج از کشور هنوز پیش‌بینی نشده است، 15 روز اول اصفهان خواهیم بود و بعد تصمیم‌گیری خواهیم کرد که بتوانیم کمپ مناسبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره احتمال حضور نیافتن جپاروف گفت: برای این بازیکن جایگزین داریم که شاهین ثاقبی است، یک پلی میکر عراقی را نیز مدنظر داریم که اگر اتفاقی رخ دهد جایگزین او کنیم. ما ساسان انصاری جذب کردیم و بازیکنان خوب دیگری داریم و برای خط حمله خود نیز ترسی نداریم.

وی درباره استفاده از جوانان در تیمش بیان کرد: همین امروز زکی‌زاده و رحیمی را ملحق کردیم، اگرچه تیم ما جوان است اما دو، سه جوان دیگر را نیز اضافه کردیم.

کرانچار درباره صعود تاریخی تیم ملی ایران به جام جهانی گفت: باید تبریک گفت به بازیکنان و کی‌روش چون دو نتیجه پیاپی بسیار خود را با تیم ملی ایران کسب کرده، برنامه او کاملا موجه بوده‌ ‌اما از آنجایی که با تیم ملی ایران آشنایی زیادی دارم باید گفت چون ارتقا کیفیت‌های ایران استمرار داشته این تیم رقیبی اصلی در آسیا ندارد.

ارسال نظر: