هفته سوم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷

مرندی: باید مقابل آمریکا خوب شروع کنیم/ سال‌افزون: آمریکا با تمام توان به مصاف ما می‌آید/ موسوی: باید جور مصدومان را بکشیم

کدخبر: 2100024

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال ساعت ۱۹:۵۵ امشب به مصاف آمریکا می‌رود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم ملی والیبال کشورمان از 6 مسابقه خود در دو هفته لیگ جهانی 7 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه هشتم جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار دارد و در هفته سوم لیگ جهانی والیبال که در شهر کاتویتسا لهستان برگزار می‌شود باید با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان رقابت کند تا در پایان 5 تیم اول به اضافه برزیل جواز حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها که به میزبانی و با حضور برزیل برگزار می‌شود، راه یابند.

تیم ملی ایران در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال ساعت 19:55 امشب به مصاف آمریکا می‌رود.

مرندی: هفته سوم سخت‌ترین هفته ما در لیگ جهانی والیبال است/ باید مقابل آمریکا خوب شروع کنیم

مهدی مرندی لیبروی تیم ملی والیبال ایران در آخرین تمرین پیش از مسابقه تیم ایران برابر آمریکا در چارچوب هفته سوم لیگ جهانی اظهار داشت: این هفنه سخت‌ترین هفته ما در لیگ جهانی است. آماده‌ایم و برای صعود به مرحله بعدی تلاش می‌کنیم.

لیبرو تیم ملی والیبال افزود: باید اولین مسابقه را برابر آمریکا خوب شروع کنیم تا با پیروزی‌های بعدی مسابقات را به خوبی تمام کنیم.

موسوی: باید جور مصدومان را بکشیم/ امیدوارم لهستان برای تیم ملی والیبال خوش‌یمن باشد

سید محمد موسوی در آخرین تمرین پیش از آغاز اولین مسابقه ایران در هفته سوم لیگ جهانی برابر آمریکا گفت: جدول به گونه ای است که به دلیل از دست دادن یک امتیاز در دو مسابقه باید هر سه مسابقه این هفته را ببریم و می‌دانیم که کار بسیار سختی است.

وی افزود: لیگ جهانی امسال بسیار فرسایشی و سخت است. همه تیم‌ها مانند ما مصدومانی دارند، مثل عادل و جواد اما بقیه باید جور بازیکنان مصدوم را بکشند.

سرعتی زن تیم ملی ایران در ادامه گفت: اوج والیبال ایران در رقابت‌های جام جهانی در این کشور بود. خوشحالیم که اینجا هستیم و امیدوارم این شهر و این سالن برای ما خوش یمن باشد.

سال‌افزون: آمریکا با تمام توانش به مصاف ما می‌آید/ بازی سختی مقابل آنها داریم

فرهاد سال‌افزون در آخرین تمرین پیش از مسابقه ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم لیگ جهانی اظهار داشت: در مسابقه با لهستان با توجه به نبود سعید معروف فرصتی شد تا بازی کنم. اینکه بگویم من خیلی خوب بودم صحیح نیست ما یک تیم بودیم و در کنار هم توانستیم موفق شویم.

وی افزود: در هفته سوم جواد معنوی‌نزاد و عادل غلامی را هم در اختیار نداریم، البته بازیکنان خوبی جایگزین این دو شده‌اند.

سال‌افزون ادامه داد: آمریکا حریف اول ما در هفته سوم لیگ جهانی جایگاه خوبی در جدول رقابت‌ها ندارد. بنابر این مسابقه سختی را برابر این تیم خواهیم داشت. چون تمام توانش را می‌گذارد و چه بهتر است که با پیروزی از این مسابقه خارج شویم.

خوش‌خبر: هر تیمی که روحیه خوبی داشته باشد، صعود خواهد کرد

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در حاشیه آخرین تمرین پیش از مسابقه ایران با آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: جلسه هماهنگی این هفته متفاوت با هفته‌های دیگر برگزار شد و هر سه تیم حضور داشتند و مدارک و فهرست 14 نفره خود را ارائه دادند که مورد تایید قرار گرفت.

خوش خبر درباره هفته سوم لیگ جهانی هم خاطرنشان کرد: هر سه تیم شانس صعود دارند، که این خود به زیبایی مسابقات این هفته می‌افزاید. تیم‌ها هر چه دارند در زمین مسابقه به نمایش خواهند گذاشت.

سرپرست تیم ملی والببال در پایان گفت: در این هفته هر تیمی که روحیه خوبی داشته باشد نتیجه بهتری خواهد گرفت و صعود خواهد کرد و ما هم وضعیت خوبی داریم و امیدوار به صعود هستیم.

ارسال نظر: