مهدی محمدی:

تحریم‌ها باز می‌گردد؛‌ زیرا کسی در ایران می‌گوید ما را تحریم کنید چرا که ما برای "برجام‌های بعدی" آماده‌ایم

کدخبر: 2100066

تحریم ها باز می‌گردد از جمله به یک دلیل: آمریکا فهمیده کسی در ایران هست که نه تنها به تحریم جدید پاسخ نمی‌دهد بلکه با صدای بلند می‌گوید ما را تحریم کنید چرا که ما برای "برجام‌های بعدی" آماده‌ایم. تقصیر شبکه همکار امریکا در قبال تحریم‌های جدید، درست به اندازه خود امریکاست.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت:

سنا قانون "تحریم های جامع غیرهسته ای ایران" را تصویب کرد. بعید است این قانون برای تصویب در مجلس نمایندگان و امضا توسط ترامپ به مشکل خاصی بربخورد.

این پایان کار برجام است. امریکا در برجام تعهد داده بود تحریم هایی را که تعلیق کرده "تحت عناوین دیگر" بازنگرداند. اکنون همه آن تحریم ها بازگشته و چیزهایی به آن افزوده هم شده است.

سوال بزرگ در این میان این است که دولت حسن روحانی چگونه برخورد خواهد کرد؟ امریکا به سرعت در مسیر بدل کردن برجام به یک توافق یکسویه علیه ایران پیش می رود.

اوباما هم گفته بود هدف واقعی از برجام این است که وقتی تحریم ها اضافه می شود، ایران نتواند به آن "پاسخ هسته ای" بدهد.

تحریم ها باز می گردد از جمله به یک دلیل: امریکا فهمیده کسی در ایران هست که نه تنها به تحریم جدید پاسخ نمی دهد بلکه با صدای بلند می گوید ما را تحریم کنید چرا که ما برای "برجام های بعدی" آماده ایم. تقصیر شبکه همکار امریکا در قبال تحریم های جدید، درست به اندازه خود امریکاست.

ارسال نظر: