سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبر داد:

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی/ ۲ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند

کدخبر: 2100130

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: بر اثر تصادف پژو ۴۰۵ با دیواره‌ حاشیه بزرگراه در اتوبان شهید بابایی، دو نفر کشته و سه نفر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار پژو 405 با دیواره حاشیه بزرگراه در اتوبان شهید بابایی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:100 شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی ورودی حکیمیه به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پژو 405 با پنج سرنشین به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با دیواره حاشیه بزرگراه (ورودی حکیمه) برخورد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان دو سرنشین‌ (پسر هشت ساله و یک خانم جوان) از داخل خودرو خارج شده بودند و سه سرنشین دیگر (آقا پنجاه ساله و دو خانم) داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازیهای لازم با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات متلاشی شده خودروی 405 را برش داده و سه سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: با حضور عوامل اورژانس و در معاینات اولیه مشخص شد دو سرنشین (پسر هشت و مرد پنجاه ساله) متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند همچنین سه سرنشین خانم که شدیداً دچار مصدومیت شده بودند توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در پایان آتش‌نشانان خودرو را به محل امنی انتقال دادند، محل حادثه به عوامل پلیس راه تحویل داده شد و عملیات در ساعت 23:57 به پایان رسید.

ارسال نظر: