۲۰تیر آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره سلامت

کدخبر: 2100141

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم سلامت ۲۰ تیر ماه خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علاقمندان به شرکت در جشنواره فیلم سلامت می‌توانند آثار خود را تا 20 تیرماه به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند و اسامی آثار پذیرفته شده 20 مرداد اعلام می‌شود.

تمامی آثار مرتبط با تامین، حفظ و ارتقای سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی (نظیر پیشگیری و درمان انواع بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و بیماری های خاص، ترویج تغذیه سالم، تحرک فیزیکی، دوری از دخانیات، دوری از مواد مخدر و محرک، دوری از الکل، زندگی عاری از خشونت و آسیب ها به ویژه حوادث ترافیکی، سلامت روان، مهارت های زندگی و خودمراقبتی، ترویج فرهنگ صحیح مصرف دارو، نقش مردم و ارایه دهندگان خدمات بهداشتی در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت، طرح تحول سلامت، سلامت و ایمنی غذا، سلامت و ایمنی محیط زیست، پیوند اعضاء، اهداء خون، ایدز) می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره ملی فیلم سلامت، با هدف جمع آوری ایده‌های بزرگ و دعوت از سینماگران و هنرمندانِ متعهدی که سالم زیستن آدمی، دغدغه آنهاست در چهار بخش «فیلم های سینمایی »، «مستند» ، «برنامه های تلویزیونی » و بخش «دانشجویی » برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم سلامت به دبیری ابراهیم داروغه زاده به همت موسسه «آوای هنر سلامت» با همکاری معاونت اجتماعی وزارت بهداشت و درمان از اول تا پنجم شهریورماه سال جاری در تهران برگزارمی‌شود.

ارسال نظر: