علی دایی در جمع خبرنگاران:

درصددیم چند بازیکن با تجربه را ‌در تیم سایپا جذب کنیم/ ۶ بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه شد

کدخبر: 2100220

سرمربی تیم ملی سایپا گفت: در حال حاضر ۶ بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه شدند و مهمترین اولویت ما جوان‌گرایی است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی دایی امشب در حاشیه اردوی تیم فوتبال سایپا در جمع خبرنگاران در نیر اظهار داشت: در حال حاضر 6 بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه شدند و مهم‌ترین اولویت ما جوان‌گرایی است تا بتوانیم تیم کامل و یک‌ست ببندیم.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شد هفته آینده نیز چند بازیکن جدید به تیم فوتبال سایپا اضافه می‌شود، گفت: جذب بازیکنان جدید اولویت اساسی است که تاکنون بیشتر بازیکنانی که جذب شده جوان هستند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: درصدد هستیم چند بازیکن با تجربه را نیز به تیم سایپا جذب کنیم تا با استفاده از تجریه این بازیکنان در کنار جوانان تیمی قوی ببندیم که بتواند در لیگ برتر فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دایی افزود: اردوی تیم فوتبال سایپا تا هشتم تیرماه در شهرستان‌های اردبیل، سرعین و نیر ادامه خواهد داشت و تیم سایپا در این اردو علاوه بر برگزاری تمرینات منظم چند بازی تدارکاتی را نیز برگزار می‌کند تا بتواند به آمادگی کامل برسد.

وی شهرستان نیر و سرعین را با توجه به آب و هوای مناسب بهترین منطقه برای اردوی تیم‌های فوتبال دانست و بیان کرد: از اینکه این روزها در جمع همشهریان خود اردو زده‌ام بسیار خوشحالم و از لطفی که مردم اردبیل به بنده و تیم سایپا داشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال نظر: