چمران با اشاره به برخی اظهارنظرهای منتخبین شورای پنجم بیان کرد:

قبل از رسانه‌ای کردن موضوعات، آنها را در جلسات حضوری بیان کنید

کدخبر: 2100292

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: ما نمی‌خواهیم پاسخ برخی اظهارات را در رسانه‌ها بدهیم چرا که بنای کار را بر هماهنگی و تعامل با اعضای شورای پنجم گذاشته‌ایم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهدی چمران در سیصد و پنجاه و سومین جلسه شورا گفت: برخی از منتخبین شورای پنجم اظهار نظرهایی می‌کنند که نیاز به واکاوی و مباحثه دارد اما متاسفانه این اظهارات رسانه‌ای می‌شود.

وی ادامه داد: این به صلاح نیست که ما هم بخواهیم پاسخ اظهارات را در رسانه‌ها بدهیم چرا که بنای کار را بر هماهنگی و تعامل با اعضای شورای پنجم گذاشته‌ایم.

چمران افزود: چه خوب است اعضای شورای پنجم قبل از رسانه‌ای کردن اظهارات خود موضوعات را با اعضای شورای چهارم به مباحثه گذاشته و از صحت و سقم آن با خبر شوند.

چمران همچنین خطاب به شهرداری تهران بر ضرورت تکمیل هر چه سریعتر پل‌های در دست احداث بزرگراه ارتش و انتهای بزرگراه صیاد تاکید کرد و گفت: ضروری است این پل‌ها هر چه سریعتر تا چند روز آینده به بهره برداری برسند تا گره‌های ترافیکی ایجاد شده رفع شود.

در این جلسه همچنین عباس جدیدی نیز پیشنهاد داد منتخبین شورای پنجم در جلسات شورا دعوت شوند تا در جریان ارائه گزارشات شورای چهارم در صحن،فرصت خوبی برای انتقال تجربیات و اطلاعات از سوی اعضای شورای چهارم فراهم آید.

ارسال نظر: