محمدرضا باهنر:

حمله موشکی سپاه ثابت کرد ایران هیچ تجاوزی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد

کدخبر: 2100385

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آنهایی که دنبال جنگ‌های نیابتی هستند بدانند که اگر قصد تجاوز به تمامیت ارضی ایران را داشته باشند سیلی‌های محکم‌تری را خواهند خورد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با تسنیم ، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش، اظهار داشت: ما از همیشه تاریخ و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرده بودیم که اگر قدرت خود را بالا می‌بریم، به دلیل دفاع از استقلال، آزادی، تمامیت ارضی و اعتقادامتان است.

وی تاکید کرد: ما اهل جنگ، نبرد و حمله نیستیم اما اگر دستی و پایی به تجاوز به سمت مملکت ما دراز شود قطعا آن دست و پا قطع خواهد شد.

باهنر با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش، گفت: این حمله برای دشمنان چند پیام داشت، پیام اول این است که هیچ تجاوزی را بدون پاسخ نخواهیم گذاشت، ما در دفاع از خودمان به هیچ سرزمینی و به هیچ زمانی محدود نیستیم و در نقطه دفاع این اجازه و اختیار را داریم که به مرکز توطئه حمله کنیم و این کار را نیز نشان دادیم.

باهنر تصریح کرد: دشمن بداند سیلی که به صورت داعش زده شد علاقه‌مند هستیم کشورهایی که دنبال تخاصم هستند صدای این سیلی را به درستی بشنوند.

وی تاکید کرد: ما در دفاع از خود و در بالا بردن قدرت دفاعی هیچ محدویتی را از هیچ قدرتی و در هیچ معامله‌ای برای خود نمی‌پذیریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزایش این اقتدار را افزایش اقتدار دفاعی دانست و گفت: ما یک کشور و یک نظام صلح‌طلب هستیم و علاقمندیم که منطقه آرامی داشته باشیم و کسانی که به دنبال جنگ‌های نیابتی هستند بدانند اگر قصد تجاوز به تمامیت ارضی ایران را داشته باشند، سیلی‌های محکم‌تری را خواهند خورد.

ارسال نظر: