حجت‌الاسلام رئیسی در مسجد بقیه الله:

انسجام و سرمایه‌ای که در انتخابات حاصل شد حفظ شود/ تضعیف بنیه دفاعی و موشکی به نفع منافع کشور نیست

کدخبر: 2100458

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نهضت خدمت رسانی به مردم در این مقطع باید مورد توجه قرار گیرد گفت: انسجام ایجاد شده و سرمایه‌ای که در انتخابات حاصل شد، اگر حفظ شود قطعا پیروزی حاصل می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در نشست تقدیر از نامزدها و فعالین اقشاری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که عصر روز دوشنبه در مسجد بقیه الله تهران برگزار شد، ضمن تقدیر از همه افرادی که در جریان انتخابات نقش آفرینی کردند، گفت: فضای حضور گرم مردم در عرصه انتخابات در کنار اثرگذاران اجتماعی، حوزه، دانشگاه، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین و تشکل های سیاسی ایجاد شد.

رئیسی افزود: مردم با حضور مومنانه و مخلصانه نقش مهمی در انتخابات ایفا کردند و بدون تردید ضرورت دارد که با حضور مجاهدانه و ارزشمند مردم نگاهی به انچه انجام شده داشته و برای آینده تصمیم گرفت و با نگاهی دقیق و آسیب شناسانه به آنچه انجام شده می توان چگونگی حضور در عرصه های آتی را مشخص کرد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام بزرگوار ملت های جهان را مخاطب قرار دادند، خاطرنشان کرد: اراده ملت ها می تواند تعیین کننده باشد، همانطور که نگاه امام به نقش آفرینی مردم در انقلاب شکوهمند اسلامی تجلی یافت، در ادامه راه نیز رهبری رهبرمعظم انقلاب در به صحنه آوردن مردم و نقش آفرینی آنها به خوبی انجام شد.

وی تاکید کرد: امروز قدرتی که کشور ما از آن برخوردار است به دلیل حضور متدینانه مردم در عرصه های اجتماعی است و بسیاری از راه ها با حضور مردم هموار می شود، امروز جنگی که وجود دارد جنگی است که با مستکبرین عالم داریم و آنها می خواهند ارزش های خود را در جامعه ما رواج دهند و نگاه شان را بر ملت ما تحمیل کنند.

رئیسی تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان با آگاهی و بصیرت مردم و رهبری داهیانه امام و رهبر معظم انقلاب تا به امروز نقش بر آب شده است.

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه دشمنی مستکبرین همواره ادامه داشته گفت: خیال باطلی است که کسی فکر کنند آنها از ملت ایران غفلت کرده اند، بعد از فتنه 88 دشمن احساس کرد جای پایی در کشور پیدا کرده است اما حضور مردم در 9 دی نقشه های آنها را باطل کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از آن فریادها و خروش های آگاهی بخش رهبری و دلسوزان در عرصه های مختلف اجتماعی توانستیم در مقابل تهدیدات نرم آنها ایستادگی کنیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه همگان می دانند تضعیف بنیه دفاعی و موشکی به نفع منافع کشور نیست، اظهار داشت: تمام بحث این است که باید نگاه به درون باشد و بدانیم که بیگانگان برای هیچ ملتی گره گشایی نکرده اند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: نگاهی که به بیرون از کشور است اگر اصلاح نشود هر روز شاهد مشکلات جدیدی در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه معتقدیم مجموعه جبهه مردمی نیروهای انقلاب و کسانی که دغدغه انقلاب را دارند باید فراگیر شوند، گفت: سایر مجموعه ها باید در این جمع بیایند و هم افزایی شود.قدرت تبیین عقلانیت انقلاب اسلامی باید بیشتر کنیم و این ترسی که ایجاد کرده اند را باید با اقدامات عالمانه و مجاهدانه از بین ببریم.

وی تاکید کرد: جلوه های عقلانی انقلاب اسلامی که متضمن منافع کشور است باید تببین شود که این مسئولیت فرهیختگان و بزرگان حوزه و دانشگاه است.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: یاس و ناامیدی نباید بر مجموعه های انقلابی و حزب اللهی غالب شود و باید با امید به آینده نسخه نجات بخش کشور را که در گفتمان امام و رهبری ارائه کرد و نهضت خدمت رسانی به مردم بعنوان یک آرمان در این مقطع توجه شود.

رئیسی در پایان گفت: انسجام ایجاد شده و سرمایه ای که در انتخابات حاصل شد، اگر حفظ شود قطعا پیروزی حاصل خواهد شد.

ارسال نظر: