در آستانه روز قدس؛

رادیو ایران فعالیت‌های حقوق بشری را بررسی می‌کند

کدخبر: 2100480

رادیو ایران در راستای بازتاب مظلومیت مردم فلسطین به فعالیت های حقوق بشری می‌پردازد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، «درد مشترک»ویژه برنامه گروه سیاسی این شبکه رادیویی است که به برررسی مظلومیت مردم فلسطین و فعالیت های جهانی حقوق بشری در دفاع از آنها می پردازد. دیدگا ه ها ی کارشناسان خارجی درباره قدس و بررسی کمپین ها و تظاهرات های مختلف در کشورهای جهان و تحریم کالاهای از دیگر بخش های این برنامه است.

«درد مشترک» به تهیه کنندگی احمد یوسفی ساعت 9:00صبح پخش می شود .ضمن اینکه در همان روز 10 psaدر مورد روز قدس پخش می شود که هر کدام یک نکته کوچک در مورد اندیشه مقاومت و سازش ناپذیری در برابر اسرائیل مطرح می کند.

یوسفی تصریح کرد: زمان هر آنونس حداکثر 90 ثانیه است و هدف آن ایجاد حساسیت و توجه ویژه مردم به مقوله فلسطین به عنوان اصلی ترین مسئله جهان اسلام است.

بنا به این گزارش در روز جهانی قدس همزمان با راهپیمایی تهران /رادیو ایران این راهپیمایی را به عنوان قطب و مرکز حمایت از فلسطین پوشش می دهد.

عارفی تهیه کننده ویژه برنامه«روز بیداری» روز جهانی قدس با اعلام این خبر گفت:پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران و جهان،گزارش از مراکز استان ها،مصاحبه با مسئولین شرکت کننده در راهپیمایی،مصاحبه با مردم،گزارش از کشورهایی که راهپیمایی در آنجا برگزار می شود ،پخش آنونس های روز جهانی قدس از بخش های مهم این برنامه است.

«روز بیداری» کاری از گروه ایران و جامعه با تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی از ساعت 9:15 صبح تا 12:15 پخش می شود.

ارسال نظر: