مهلت ارسال اثر به جشنواره فیلم شهر تمدید نخواهد شد

کدخبر: 2100501

مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال اثر به ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به دلیل تعداد آثار متقاضی، قطعا برای بار دوم تمدید نخواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال اثر به ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به دلیل تعداد آثار متقاضی، قطعا برای بار دوم تمدید نخواهد شد .

مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال اثر به بخش مسابقه این رویداد سینمایی، تا پایان وقت اداری 31 خردادماه تمدید شده است. متقاضیان تا این زمان فرصت دارند که علاوه بر ثبت‌نام اینترنتی، نسخه بازبینی خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند .

بر این اساس، تاکنون بیش از 2200 فیلم برای حضور در بخش ملی و بین‌الملل جشنواره ثبت‌نام کرده است که در بخش‌های مختلف نام‌های شاخصی در میان متقاضیان دیده می‌شود .

تنها در بخش مسابقه فیلم‌های سینمایی، حدود 90 فیلمساز، آثار خود را برای حضور در بخش مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند که در میان آن‌ها چندین فیلم دیده نشده حضور دارد .

در عین حال و بر اساس زمان‌بندی فراخوان جشنواره، مهلت ارسال اثر به بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران تا چهارم تیرماه خواهد بود .

بر اساس این گزارش، ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 9 تا 14 مردادماه به دبیری سیدعلی احمدی برگزار می‌شود. این جشنواره علاوه بر نمایش و داوری آثار در بخش‌های مختلف، برای برگزاری چندین کارگاه‌ داخلی و بین‌المللی با حضور سینماگران شاخص برنامه‌ریزی کرده است که اسامی و شرایط ثبت‌نام آن‌ها تا هفته آینده اعلام می‌شود .

ارسال نظر: