سردار دهقان:

حمله موشکی سپاه بخش کوچک و نازلی از واکنش ایران به اقدام کور داعش است

کدخبر: 2100504

وزیر دفاع گفت: قدرت و توان دفاعی ایران در مقابله با عوامل ناامن‌کننده نظیر گروه‌های تروریستی تکفیری داعش به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از اداره‌کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح حمله اخیر موشکی سپاه به مقر داعش در دیرالزور سوریه را بخش کوچک و نازلی از واکنش جمهوری اسلامی ایران به اقدام کور و حقیرانه تروریستی داعش و حامیانش ذکر کرد و اظهار داشت: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران براساس اصل بازدارندگی فعال و موثر است و هرگونه تهدید احتمالی منطقه‌ای و فرامنطقه ای را به شدیدترین وجه پاسخ می دهد.

وی درباره قدرت و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:در سه سال گذشته در حوزه موشکی، برنامه‌های جدی و گسترده‌ای در ابعاد کمی و کیفی در دستور کار داشته‌ایم و امروز قادریم انواع موشک‌های بالستیک و کروز را با قدرت تخریبی بالا و دقت نقطه‌زنی در مجموعه وزارت دفاع طراحی، تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار دهیم.

وی افزود: عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر تقویت بنیه دفاعی است و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود بر این اراده تأثیر منفی داشته باشد و تحریم‌ها نیز نه تنها موثر نبوده بلکه عزم ما را برای خوداتکایی کامل در این حوزه راهبردی صد چندان کرده است.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: دشمنان ملت ایران در دوران دفاع مقدس آموختند که این ملت در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی خود با رشادت، شجاعت و قاطعیت می‌ایستد و هر متجاوز و تهدیدکننده را از کردار خود پشیمان می‌کند.

سردار دهقان تأکید کرد: قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت صلح، ثبات و امنیت منطقه و در مقابله با عوامل ناامن‌کننده نظیر گروه‌های تروریستی تکفیری داعش به کار گرفته خواهد شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه دشمن وانمود می‌کند که اقدام گروه تروریستی داعش در تهران در راستای راهبرد آنان در کشیدن جنگ به داخل ایران صورت گرفته است، اظهار داشت: هلاکت کامل نیروهای اقدام‌کننده در تهران، وارد کردن ضربات قاطع به طراحان و هدایت‌کنندگان آنان توسط تیم‌های امنیتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران و حمله موشکی سپاه نشان داد که پاسخ ایران به این‌گونه اقدامات مذبوحانه بلادرنگ و ویرانگر و نقشه آنان نقش برآب است.

ارسال نظر: