از سوی پلیس راهور ناجا،

تمهیدات ترافیکی روز جهانی قدس در تهران اعلام شد

کدخبر: 2100589

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس را تشریح کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سرهنگ حسن عابدی دربارهٔ محدودیت‌های ترددی و توقف خودروها همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در بحث محدودیت تردد، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت یک بامداد روز جمعه ۹۶٫۴٫۲ در معابری که راهپیمایی در آنها برگزاری می‌شود ممنوع است.

عابدی با اعلام رینگ اعمال محدودیت تردد افزود: محدودیت تردد از شمال شامل طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر همچنین از شرق خیابان ولیعصر حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابان فلسطین، طالقانی و خیابان‌های منشعب از آن به سمت غرب خواهد بود. در محدوده غرب نیز خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و در محدوده جنوب خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر محدودیت تردد برای خودروهای سواری و عمومی اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد در خیابان جمهوری از کارگر تا ولیعصر به صورت غرب به شرق جریان خواهد داشت و خودروهای امدادی می‌توانند برای انجام مأموریت از این مسیر استفاده کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با تشریح ممنوعیت توقف خودروها نیز افزود: توقف کلیه وسایل نقلیه در محدوده‌های زیر محدود خواهد بود و رینگ اعمال ممنوعیت توقف و زمان اجرای آن برابر اعلام فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ به اتمام خواهد رسید.

محدوده‌های توقف ممنوع به این شرح است:

بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هر دو مسیر

خیابان ولیعصر حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولیعصر و کلیه خیابان‌های واقع در ضلع غربی این محدوده

خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و کلیه خیابان‌های واقع در ضلع شرقی این محدوده

طول خیابان‌های فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

طول خیابان ۱۶ آذر از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز

طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر

خیابان‌های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی شامل فخر رازی، فلسطین، دانشگاه، رازی، ۱۲ فروردین و منیری جاوید.

عابدی در ادامه با اشاره به اینکه مأموران پلیس رهور از ساعت ۲۳، اول تیر ماه اقدام به پاکسازی مسیرهای پیش بینی شده از پارک خودروها می‌کنند افزود: برای جلوگیری از سردرگمی صاحبان خودروها از ۲۴ ساعت قبل از برگزاری مراسم بنرهای توقف ممنوع در طول مسیرهای راهپیمایی و توقف ممنوع و راهپیمایی نصب شده است اما در صورت توقف خودروها همکارانم محل‌هایی را برای انتقال خودروهای پاکسازی شده در نظر گرفته‌اند که صاحبان خودروها می‌توانند برای پیدا کردن خودروی خود به خیابان طالقانی حد فاصل حافظ تا مفتح در ضلع جنوبی به صورت مورب در یک لاین و همچنین طول خیابان فاطمی غربی حد فاصل خیابان کارگر تا خیابان چمران مراجعه کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: به محض به پایان رسیدن مراسم راهپیمایی و تخلیه مسیرهای منتهی به مراسم کلیه محدودیت‌های ترددی و ترافیکی لغو خواهد شد.

ارسال نظر: