سیف خبر داد:

استقرار ۴۵۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری کمک‌های مردم در روز قدس

کدخبر: 2100599

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: به منظور رفاه حال شهروندان برای کمک به نیازمندان در روز قدس ۴۵۰ پایگاه کمیته امداد آماده جمع آوری کمک‌های مردمی هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدهادی سیف، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری کمک‌های مردم استان تهران در روز قدس، اظهار داشت: به مناسبت روز قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ۴۵۰ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین در مسیر راهپیمایی در استان تهران پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این صندوق‌ها در مسیر راهپیمایی و مصلی‌های نماز جمعه برای جمع آوری کمک‌های مردمی مستقر می‌شوند؛ تصریح کرد: کمک‌های جمع آوری شده در این پایگاه‌ها صرفا برای کمک به مردم فلسطین است و برای مشارکت در طرح اطعام ویژه ماه مبارک رمضان که مخصوص شهروندان استان تهران است، صندوق‌هایی با همین عنوان در مسیر راهپیمایی و در کنار صندوق‌های کمک به مردم فلسطین تعبیه شده است.

سیف با بیان اینکه برپایی مراسم روز قدس یک رسم ماندگار است که با تدبیر امام راحل در دفاع از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌شود؛ گفت: سال گذشته در همین روز نیکوکاران تهرانی بیش از 2 میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مردم فلسطین، یمن، غزه و سوریه در پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی مشارکت داشته اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان تهران تا پایان ماه مبارک رمضان آمادگی دارد که کمک‌های مردمی را برای کمک به مردم فلسطین و نیز سایر نیازمندان جمع‌آوری و به آن‌ها اهدا کند.

شایان ذکر است؛ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است.

ارسال نظر: