سردار دهقان:

جهان عاری از خشونت و افراطی‌گری جهانی عاری از رژیم صهیونیستی است

کدخبر: 2100621

وزیر دفاع گفت: جهان عاری از خشونت و افراطی گری یعنی جهانی عاری از رژیم صهیونیستی و این را جهان اسلام در روز قدس فریاد می کشد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آستانه روز جهانی قدس و همزمان با 31 خرداد سالروز شهادت وزیر دفاع شهید دکتر مصطفی چمران طی سخنانی اظهار داشت: جهان عاری از خشونت و افراطی گری یعنی جهانی عاری از رژیم صهیونیستی و این را جهان اسلام در روز قدس فریاد می کشد؛ چرا که امروز منشاء و سرچشمه همه گرفتاری ها، خشونت ها و نا امنی ها در جهان اسلام بلکه سراسر جهان، رژیم جعلی و جانی صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جهانخوار است.

دهقان افزود : روز جهانی قدس یکی از بزرگترین و کارآمدترین یادگارهای امام راحل عظیم الشان برای تحقق غلبه مستضعفین بر مستکبرین و پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است و مسلمانان و آزادگان جهان در این روز تاریخی با شعار مرگ بر اسرائیل بر خشونت، افراطی گری، ترور، اشغالگری، تجاوز و وحشیگری خط بطلان می کشند.

وزیر دفاع تصریح کرد ملت انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن همراهی با ملت مظلوم فلسطین برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف، پاسخی قاطع و کوبنده به تهدیدات تروریسم جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند داد.

سردار دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره وزیر دفاع شهید، دکتر مصطفی چمران اظهار داشت :آن شهید عزیز نیز با حضور در لبنان و فلسطین و خط اول مبارزه با رژیم صهیونیستی آرمانی جز رهایی قدس شریف و آزادی فلسطین مظلوم نداشت.

وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه پیام شهید چمران و همرزمان شهیدش در سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی حفظ استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر نظام سلطه است؛ تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل، مقتدر و اثرگذار در معادلات منطقه ای و جهانی ظاهر می شود بواسطه رهبری حکیمانه، هوشمندانه و ظلم ستیز فرماندهی معظم کل قوا، حضور و هوشیاری ملت رشید ایران و ایثار جانفشانی شهیدان بزرگی همچون شهید چمران است.

ارسال نظر: