دعوت آیت‌الله مکارم شیرازی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کدخبر: 2100668

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی با اشاره به تاثیر حمله موشکی اخیر سپاه در امنیت منطقه، از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی با اشاره به تاثیر حمله موشکی اخیر سپاه در امنیت منطقه، از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در پیام این مرجع تقلید آمده است: نزدیک 40 سال است که مسلمین جهان آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان را طبق ابتکار امام راحل(قدس‌سره‌الشریف) به عنوان روز جهانی قدس می‌شناسند و با راهپیمایی پرشکوه خود اجازه نمی‌دهند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود، هر چند دشمن صهیونیستی با تمام قوا سعی در این امر دارد تا اشغال سرزمین‌های مسلمین مخصوصاً سرزمین بیت‌المقدس به رسمیت شناخته شود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: با نهایت تأسف بعضی از دول اسلامی از ترس صهیونیست‌ها یا به سبب رابطۀ ننگین با آمریکا به ملت خود اجازۀ راهپیمایی نمی‌دهند و از این نظر به آن‌ها ظلم و ستم می‌کنند، ولی خوشبختانه رسانه‌ها پیام ملت‌های بیدار را به دنیا می‌رسانند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در این بیانیه می‌افزاید: راهپیمایی امسال بعد از اصابت موشک‌های سپاه پاسداران که قلب مقرّ تروریست‌ها را با موفقیت کامل نشانه گرفت و آن را در هم کوبید مفهوم دیگری دارد.

در پایان این پیام آمده است: برخلاف پندار افراد ساده‌لوح این راهپیمایی و آن حملۀ موشکی در امنیت منطقه بسیار مؤثر است، زیرا همه فهمیدند هرگونه جنگ‌طلبی خواه در شکل مسخره ناتوی عربی باشد و یا هر شکل دیگر هزینۀ بسیار گزافی دارد که نمی‌توانند آن را تحمل کنند.

ارسال نظر: