جبهه پایداری طی بیانیه‌ای،

ملت با حضور پرشور در روز قدس هرچه بیشتر دشمن را مایوس کنند

کدخبر: 2100696

در این بیانیه آمده است: از آحاد ملت همیشه در صحنه ایران می‌خواهیم بیش از هر زمان دیگر با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس زمینه یأس هرچه بیشتر دشمنان و پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطین را فراهم آورند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، متن بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی در آستانه روز قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امت سرافراز و ملت قهرمان و روزه دار ایران اسلامی! اکنون در آستانه روز قدس رمضان المبارک سال 1438 هجری قمری و در شرایط حساسی هستیم که جهان اسلام، مردم مسلمان منطقه و ام القرای اسلام یعنی ایران مقاوم و قهرمان در برابر تمامی کفر و دنیای استکبار قرار گرفته اند. روز قدس روزی است که همه مسلمانان جهان آزادی قدس شریف را فریاد می کنند و وعده قرآنی را که پیروزی کامل مسلمانان بر اسرائیلیان است طلب می کنند. امروز همه شیاطین و در رأس آن ها آمریکا این شیطان بزرگ به سان چاقو کش های تازه کار سعی می کنند تا با حرکت های ایذایی فروغ روزافزون انقلاب اسلامی را خاموش کنند. و تردیدی نیست که تمامی فشارها و تحریم هایی که بر ملت ایران وارد می شود و ظلم هایی که به مردم مظلوم فلسطین و بحرین روا داشته می شود و بمب هایی که بر سر مردم مظلوم یمن فرود می آید و نقشه هایی که برای عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی اعمال می شود تنها یک هدف دارد و آن دست کشیدن مردم مسلمان از دین خدا و تسلیم در برابر استکبار جهانی است. در روز قدس باید همان گونه که امام راحل فرمودند هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم. برای هر چه با شکوه تر برگزار کردن این یوم الله نکاتی را به محضر ملت شریف ایران عرض می کنیم:

موشک های نقطه زن سپاه قهرمان پاسداران که اندکی پس از اولتیماتوم رهبر انقلاب امام خامنه ای که فرمودند "آن ها نمی توانند به ما سیلی بزنند بلکه ملت ایران به آن ها سیلی خواهد زد " شلیک شدند، پیام صلابت ، بیداری ، خستگی ناپذیری و استقامت ملت قهرمان ما را به مزدوران داعشی و اربابانشان مخابره کرد. و اینچنین به همگان ثابت شد که تنها با بخش کوچکی از توان موشکی، رزمندگان ما می توانند دشمن را در هر نقطه ای به خاک مذلت بنشانند. در حقیقت پیام اصلی این موشک ها سیلی محکم به عربده کشی های آمریکا و اسرائیل بود. حمایت همه جانبه تمامی اقشار و شخصیت های جمهوری اسلامی با هر سلیقه ای از این اقدام قهرمانانه اوج همبستگی ملت ایران با محوریت ولایت مطلقه فقیه را به رخ دنیا کشید.

برخورد سطحی با مسئله سند 2030 در حالی که به صراحت رهبر معظم و مراجع عظام امضای این سند را محکوم کردند و خواستار لغو آن شدند. اظهارات مبهم نظیر این که هر سندی با سند تحول آموزش و پرورش مخالف باشد باید لغو شود کافی نیست و جا برای توجیه را باقی می گذارد. این نوعی بازی کردن با اصل مسئله است لازم است دولت محترم صراحتا لغو سند 2030 را اعلام و همه ابلاغیه های ناظر به این سند را ملغی اعلام کند تا جای شبهه ای باقی نماند. بنی اسرائیل وقتی از ماهیگیری در روز شنبه منع شدند حوضچه هایی درست کردند و آب دریا را با ماهی ها در آن وارد کردند و بعد از روز شنبه به صید آن ها پرداختند. این اقدام چنین توجیهی را تداعی می کند. در اثر این تخلف خداوند متخلفان را مسخ کرد و عذاب دنیا و خواری آخرت را برای آن ها نوشت.

اکنون زمان بصیرت، مقاومت و توکل بر خداست که اگر چنین شد، تحقق وعده های الهی و پیروزی بزرگ در راه است که خداوند خود فرموده است: وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ( العنکبوت : 69 ) و کسانی که در راه ما مجاهدت می کنند حتما آن ها را به راه های خودمان هدایت می کنیم و براستی خداوند با نیکوکاران است. اعتماد به وعده های الهی همیشه جواب داده است و به برکت پایداری و تحمل رنج ها توسط ایثارگران و مجاهدان، ملت ایران به قله عزت و عظمت رسیده است. و اگر ما به وعده های الهی تکیه کنیم پیروزی های بسیاری در راه است که سنت الهی مجاهدت را قرین پیروزی و استقامت را همراه گشایش امور و عزت دنیا و آخرت قرار داده است.

شایسته است در ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان دست نیاز به آستان پرفیض الهی برداریم و با دعایی خالص به درگاه معبود بی همتا، ثبات و پایداری در راه خدا و پیروزی اسلام و همه مسلمانان جهان را طلب کنیم. روز قدس روز تجدید بیعت با امام عصر (عج) و نائب او امام خامنه ای نیز هست. از ساحت قدس ربوبی آزادی قدس شریف از دستان پلید صهیونیزم و رهایی ملت مظلوم فلسطین، یمن ، بحرین، سوریه و عراق را بخواهیم و با عزم راسخ از خداوند بخواهیم مکر و توطئه های دشمنان را خنثی و عاقبتی سرشار از عزت، اقتدار و موفقیت نصیب ملتمان گرداند و در پایان از آحاد ملت همیشه در صحنه ایران می خواهیم بیش از هر زمان دیگر با شرکت پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس زمینه یأس هرچه بیشتر دشمنان و پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطین را فراهم آورند. والسلام علیکم و رحمة الله

جبهه پایداری انقلاب اسلامی

31/3/96، 26 رمضان المبارک 1438

ارسال نظر: