قاضی‌زاده هاشمی:

سند ۲۰۳۰ تنها جزئی از برنامه کلی استعمار جدید است/ مردم باید مقابل اقداماتی مانند سند ۲۰۳۰ بایستند

کدخبر: 2100742

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ تنها جزئی از برنامه کلی استعمار جدید است، گفت: نظام لیبرال جهانی معتقد است که مرزها، ارزش‌ها و ادیان الهی باید از بین بروند و سازمان‌های تحت سلطه لیبرالیسم، جهان را اداره کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امشب در نشست نخبگان با نمایندگان مجلس از نقش مردم در ابطال اسنادی مشابه 2030 گفت و اظهار داشت: تنها حضور انقلابی مردم، موجب عقب‌نشینی حامیان این سند می‌شود؛ جریان انقلاب برای این نظام شهید داده و سهمی هم از سفره انقلاب نخواسته، مگر آنکه جریانی که غالب 38 سال حکومت اسلامی را در دست داشته، بیاید و پاسخگوی مشکلات باشد.

وی در این نشست که در حسینیه فرهنگی قرآن و عترت مشهد برگزار شد، هوشیاری جوانان انقلابی را ایمنی‌بخش آینده دانست و گفت: در مقایسه‌های مقام معظم رهبری بین زمان حال و دوران بنی‌صدر، نکته حائز اهمیت آن است که در آن دوره نهایتا مردم و جوانان انقلابی توانستند کار را تمام کنند و حالا هم مردم باید مقابل اقداماتی مانند سند 2030 بایستند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی از لزوم وجود نهادهای مردمی در مواجهه با اسنادی مشابه 2030 گفت و بیان کرد: نمایندگان مجلس باید بتوانند این نهادهای انقلابی و آگاه را مطلع کنند و در حرکتی یکپارچه و متحد، پیش از ورود مقام معظم رهبری، مطالبات ایشان را برآورده سازند.

قاضی‌زاده از نبود تریبون برای نمایندگان منتقد دولت گلایه کرد و گفت: انعکاس گسترده سخنان برخی افراد که نظرات نسنجیده‌ای دارند یا حتی صحت عقلی آنان ثابت نشده، ما را متحیر می‌کند و این درحالی است که سخنان نمایندگان منتقد عملکرد دولت به گوش هیچ رسانه‌ای نمی‌رسد.

وی از تلاش‌های نمایندگان برای مقابله با برخی برنامه‌های دولت مانند کاهش بودجه موشکی گفت و افزود: در بسیاری از موارد این‌چنینی دولت مجبور به پیروی از خواست مجلس شده، مانند تلاش مجلس برای افزایش یارانه دهک‌های کم درآمد که با مخالفت دولت همراه بود اما شاهد آن هستیم که در پایان، ثمره این تلاش‌ها به نام دولت تمام می‌شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه سند 2030 تنها جزئی از برنامه کلی استعمار جدید است، گفت: نظام لیبرال جهانی معتقد است که مرزها، ارزش‌ها و ادیان الهی باید از بین بروند و سازمان‌های بین‌المللی تحت سلطه لیبرالیسم، جهان را اداره کنند؛ سازمان یونسکو، فائو، بهداشت جهانی و اقتصاد جهانی همگی مامور به مطیع کردن حکومت‌ها در راستای اهداف خود هستند و متاسفانه این جریان در کشور ما نیز هوادارانی دارد.

وی از تعریف جدید خانواده در سند 2030 گفت و افزود: در کنار ظاهر پاکیزه این سند، ما باید تعاریف جدیدی از خانواده که مغایر اعتقادات دینی ماست را بپذیریم در غیر این صورت محکوم به مجازات هستیم؛ سراسر این سند و سایر معاهداتی که دست‌آوردهای این دولت محسوب می‌شوند پر است از کلماتی است که بار معنایی روشن برای طرف غربی دارد، اما مفهوم بین‌المللی آن برای نخبگان ما مبهم و نامشخص است.

ارسال نظر: