وزیر ارشاد اعلام کرد:

حمایت وزارت ارشاد از آثاری که در دفاع از آرمان‌های قدس است

کدخبر: 2100801

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از تمام فیلم‌ها، کتاب‌ها، آثار هنری و ... که در دفاع از آرمان‌های قدس شریف است، حمایت خواهیم کرد و این موضوع را از رسالت‌های خود می‌دانیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز قدس سه پیام روشن را برای ما در بر دارد، اولین پیام اینکه روز قدس یک پیام سیاسی به شمار می‌آید، به این معنا که اسرائیل همانند یک غده سرطانی است که به دنبال تفرقه در جهان اسلام است، بنابراین برای استحکام در دنیای اسلام باید در مقابل اسرائیل ایستادگی کرد .

وی ادامه داد: حوزه عقیدتی ما پیام دوم روز جهانی قدس است، قدس شریف اولین قبله مسلمین بوده و در اصل متعلق به مسلمانان است، افراد ناپاک آن را اشغال کردند و ما باید تلاش کنیم قدس را به اهل آن بسپاریم .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: پیام سوم روز جهانی قدس بحث هویتی است، هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیسم جهانی است، جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسرائیل می شناسد، از این منظر ما از نظر هویتی همیشه باید در جهت مقابله با اهداف صهیونیست حرکت کنیم .

صالحی امیری تاکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است که از تمام فیلم‌ها، کتاب‌ها، آثار هنری و ... که در دفاع از آرمان‌های قدس شریف است حمایت خواهیم کرد و این موضوع را از رسالت‌های خود می‌دانیم .

وی افزود: ما در دایره انقلاب اسلامی اندیشه امام راحل را اندیشه حاکم بر انقلاب می‌دانیم، انقلاب اسلامی ایران با شعار مبارزه با صهیونیسم آغاز شده است، وعده امام راحل این بود که روزگاری می‌رسد که اسرائیل از صفحه روزگار محو می‌شود .

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مردم در مبارزه با اسرائیل همیشه حضور دارند تصریح کرد: جمهوری اسلامی از دو ارزش هویتی برخوردار است، ابتدا ارزش بالای انسجام، وحدت و سرمایه ملی است و دیگری سرمایه بزرگ اقتدار است، انسجام و اقتدار دو سرمایه بزرگ اسلامی و انقلاب است .

صالحی امیری در پایان گفت: ما انسجام را در سرمایه اجتماعی مردم، وحدت مردم را زیر چتر مقام معظم رهبری تعریف می کنیم، ما این اقتدار را از مجرای نیروهای مقتدر ارتش، سپاه و نیروهای امنیتی داریم و هرگاه این دوبال مقتدر باشند می توانیم حیات انقلاب اسلامی را تداوم ببخشیم .

ارسال نظر: