سید محمد حسینی:

جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است

کدخبر: 2100838

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر کرده است، گفت: امنیت کنونی کشور به دلیل اقتدار سپاه و حضور مدافعان حرم در فرامرزهای ایران است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید محمد حسینی امروز در سخنرانی روز قدس ضمن گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا ضمن ابراز خرسندی از شکوه و وحدت مردم در روز قدس، اظهار داشت: خوشبختانه این روز نه تنها در ایران بلکه مسلمانان اکثر نقاط دنیا در این روز به منظور یکپارچگی و تجدید حیات اسلام شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اخیرا رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که در خط مقدم مبارزه با اسلام است، افزود: از این رو می‌توان دریافت رژیم صهیونیستی به چه منظوری با فلسطین به چنگ پرداخته است. وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی همچون خنجری در پهلوی اسلام است، تبیین کرد: این رژیم در نظر دارد کشورهای اسلامی را یکی پس از دیگری اشغال کند که این عوامل استکبار درگیری‌ها و جنگ‌ها را در منطقه ایجاد کردند. حسینی تشریح کرد: نباید فراموش کنیم که مسئله قدس مسئله رهبر جهان اسلام است و گرچه ما حساب صهیونیست‌ها را از یهود جدا می‌کنیم اما نباید فراموش کنیم که در قرآن با چه ویژگی‌هایی از قوم یهود و بنی‌اسرائیل یاد شده است. وی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان کرد: رژیم فاسد صهیونیستی جایگاه و موقعیت مکانی فلسطین را می‌خواهد و این موضوع را به مسائل دینی و کتاب تورات نسبت می‌دهد. وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شد: هدف و گام نخست رژیم جعلی صهیونیستی تشکیل دولت در فلسطین بوده است و گام دوم آنها جنگ 6 روزه بود که موفق شدند برخی از مناطق کشورها را بگیرند اما تاکنون انقلاب اسلامی ایران است که آنها را ناامید و زمین‌گیر کرده است. به گفته حسینی، یهودیان خود را قوم برتر می‌دانند و بهشت را ارث پدر خود می‌شمارند و دلیل این همه جنایت نیز خودبرتربینی آنها است که به تکبر رسیده‌اند تا با جهان اسلام روبه‌رو شوند. وی اضافه کرد: با توجه به قدرت کنونی رژیم صهیونیستی عاقبت آنها چیزی جز نابودی نخواهد بود در نهایت باطل رفتنی است. وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مسائل منطقه در هم گره خورده است و نمی‌توان خود را دخیل ندانست، افزود: این باور درستی نیست که بگوییم «نه غزه نه لبنان» و ظلم و جنایت کشورهای مستکبر را نادیده بگیریم.

به گفته حسینی، امنیت کنونی کشور را به دلیل اقتدار سپاه پاسداران و حضور مدافعان حرم در فرا مرزهای ایران داریم. وی در پایان مطرح کرد: حمله موشکی ایران به داعش تنها به مقر اصلی این کروهگ بوده است و ما هرگز اجازه کشته شدن مردم عادی و بی‌گناه را نخواهیم داد.

ارسال نظر: