سردار حاجی‌زاده در جمع خبرنگاران:

همه موشک‌ها به هدف خورده است/ آنچه در عراق به زمین خورد بدنه جدا شده موشک‌ها بود

کدخبر: 2100936

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: تمامی موشک‌های شلیک شده به سمت مواضع داعش به هدف اصابت کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در حاشیه مراسم شب شعر قیام موشک‌ها که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص برخی شایعات و اظهارات محافل صهیونیستی در خصوص اینکه برخی موشک‌های شلیک شده سپاه به اهداف نخورده و در مناطق دیگر مثل عراق اصابت کرده است، اظهار داشت: آنچه این افراد به اصطلاح کارشناس از آن نام برده‌اند در واقع بدنه جدا شده موشک‌ها(موتور) بود که در عراق به زمین خورد.

حاجی‌زاده افزود: موشک‌هایی که در این عملیات استفاده کردیم به گونه‌ای است که قبل اصابت به هدف(۱۰۰ کیلومتر مانده به هدف) قسمتی از بدنه جدا شده و سر جنگی به هدف اصابت می‌کند و عملیات طوری طراحی شده بود که این قسمت جدا شده در خاک عراق به زمین می‌خورد.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تأکید کرد: همه موشک‌ها با موفقیت به هدف اصابت کرده است و ما در این خصوص فیلم‌های ضبط شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین را نیز منتشر کردیم.

وی همچنین اظهار داشت: جالب است بدانید که 4 دقیقه بعد از اصابت اولین موشک بلافاصله هواپیماهای آمریکایی بر فراز منطقه حضور پیدا کردند و این نشان می‌دهد که عملیات ما یک عملیات عریان بود.

حاجی‌زاده گفت: آمریکایی‌ها از طریق برخی همراهان ما مثلا شاید روس‌ها از این عملیات اطلاع پیدا کرده بودند.

وی تصریح کرد: این حمله موشکی خسارت زیادی به تروریست‌ها وارد کرد که ما به برخی اطلاعات جدید آن دست پیدا کرده‌ایم و ممکن است در آینده هم اخبار بیشتری منتشر شود.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه این حمله موشکی را همچنین حامل یک پیام برای حامیان منطقه‌ای تروریست‌ها دانست.

ارسال نظر: