دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

محمد بن سلمان آلت دست صهیونیست‌ها است/ شورای حج به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شود

کدخبر: 2100973

حبیبی با اشاره به برگزاری حج امسال گفت: با آمدن بن سلمان مشکل است بتوان به توافقاتی که با ریاض در مورد تضمین امنیت حجاج ایرانی انجام شده، اطمینان کرد، پیشنهاد می‌کنیم شورای حج به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شود؛ وی و وزیر خارجه باید تضمین کنند که بر اساس توافقات مشکلی برای حجاج ایرانی بوجود نخواهد آمد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران حزب، اظهار داشت: مسلمانان جهان پای آرمان‌های امام (ره) و به ویژه آزادی قدس ایستاده‌اند. روز جمعه آخر ماه رمضان همه یکصدا محو اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زدند. این رویکرد نشان می‌دهد راه حل‌های سازش به بن‌بست رسیده است.

وی آزادی قدس را اولویت درجه یک جهان اسلام دانست و گفت: از نظر مردم جهان، آمریکا همچنان شیطانی بزرگ و دشمن شماره یک ملتهاست. ما اکنون شاهد یک خیزش جهانی علیه تبهکاری‌های رژیم صهیونیستی هستیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید خاطر نشان کرد: مجموعه استکبار و صهیونیست‌ها در سازمان ملل دست‌هایی دارند که برای همه جهان منظومه فکری تنظیم می‌کنند. سند 2030 و دیگر اسناد تصویب شده در حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، محیط زیست، آموزش و خانواده نشان می‌دهد آنها تمام فرهنگ، سنن، اعتقادات دولت‌ها و ملت‌ها را نشانه گرفته‌اند و می‌خواهند جهان را تابع تئوریهای الحادی و شرک‌آلود خود کنند.

حبیبی با اشاره به سند 2030 گفت: این سند در هیچ یک از مراجع قانونی کشور تصویب نشده اما دولت تصویب‌نامه برای اجرای آن داشته است. اکنون که شورایعالی انقلاب فرهنگی رأی به ابطال این سند داده است، باید تصویب‌نامه دولت مربوط به کارگروه‌های اجرایی این سند لغو شود و دولت لغو آن را به دستگاه ابلاغ کند که متأسفانه تاکنون این کار صورت نگرفته است.

وی با اشاره به بازتاب عملیات لیله‌القدر سپاه در تنبیه داعش در سوریه تصریح کرد: این عملیات فوق‌العاده برای دوستان و دشمنان نظام پیام‌آور بود. پیام این عملیات برای دوستان انقلاب این بود که آنها به ادامه نبرد با نوکران صهیونیستها و آمریکایی‌ها در منطقه امیدوار باشند و برای دشمنان منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی این پیام را داشت که موشکهای نقطه‌زن سپاه هر لحظه در کمین آنهاست و آنها دیگر حتی در اتاق خواب خود نیز امنیت نخواهند داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نوعی کودتا در ریاض تاکید کرد: همه فکر می‌کردند با تحولاتی که در روابط قطر با همسایگان عرب خود پدید آمده در این کشور کودتا صورت می‌گیرد اما با کمال تعجب دیدند این کودتای نرم در ریاض انجام شد.

حبیبی افزود: اختلافات شاهزادگان در دربار آل سعود زیاد است و این رژیم قبیلگی در آستانه فروپاشی قرار دارد.

وی با بیان اینکه محمد بن سلمان آلت دست صهیونیستها است و روابط عربستان با مسلمانان و اعراب را در حالت بحران نگه می‌دارد، گفت: ذوق‌زدگی صهیونیستها از ولیعهدی بن سلمان روابط قبلی او با اسرائیل را فاش کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری حج امسال اظهار کرد: با آمدن بن سلمان مشکل است بتوان به توافقاتی که با ریاض در مورد تضمین امنیت حجاج ایرانی انجام شده، اطمینان کرد چراکه این توافقات با بن نایف بوده و او دیگر کاره‌ای در عربستان نیست.

حبیبی افزود: پیشنهاد می‌کنیم شورای حج به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شود. وی و وزیر خارجه باید تضمین کنند که بر اساس توافقات مشکلی برای حجاج ایرانی بوجود نخواهد آمد.

وی با اشاره به موضع رئیس‌جمهور در مورد ولایت امیرمؤمنان که نوعی خدشه‌دار کردن واقعه غدیر بود، اظهار کرد: رئیس‌جمهور در این اوضاع و احوالی که کشور دچار فشار آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای آنهاست حرفهای حاشیه‌ساز می‌زند. این حاشیه‌سازی شاید برای مخفی کردن دو چیز است: 1- ضعف دولت در اداره اقتصاد کشور 2- مخفی کردن وعده‌هایی که درباره برجام به مردم داده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: قرار بود با امضای برجام مشکلات کشور حل شود. این مشکلات نه تنها حل نشده بلکه با بدعهدی آمریکا بیشتر شده است.

حبیبی در ادامه به سالروز فاجعه هفتم تیر و هشتم شهریور سال 60 اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی از سه دهه پیش تاکنون هدف اصلی تروریسم بوده است. این تروریسم توسط آمریکا هدایت و مدیریت می‌شده است و هنوز هم ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اکنون که منافقین دستشان به خون هزاران ایرانی مظلوم آغشته است، مورد حمایت کاخ سفید و کنگره آمریکا قرار دارند. داعشی‌ها همان تروریست‌های دهه 60 هستند که بی‌رحم‌تر از منافقین مردم را به گلوله می‌بندند و از پشت به جهان اسلام و بیداری اسلامی خنجر می‌زنند. داعش دست پرورده آمریکاست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن عید سعید فطر اظهار امیدواری کرد خداوند شر دشمنان اسلام را به خودشان برگرداند و جمهوری اسلامی هر روز موفق‌تر و پیروزمند‌تر در صحنه جهانی ظاهر سازد.

ارسال نظر: