اشتری: در دفاع از نظام با کسی شوخی نداریم

کدخبر: 2100993

اشتری با بیان اینکه در مسیر امنیت ملت و نظام با کسی شوخی نداریم گفت: کشور ایران امروز بیشتر از همیشه آمادگی دفاعی خود برای دفاع از مردم، دفاع از مرزها و دفاع از نظام را حفظ کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، در خصوص فعالیت اخیر موشکی کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هیچ کشوری سر ناسازگاری و جنگ ندارد، ‌ مگر اینکه به حقوق ملت ایران تجاوز شود.

وی همچنین افزود: اقدام موشکی کشورمان و هدف قراردادن مناطق تجمع داعش در دیرالزور، عکس العمل ایران در قبال حمله تروریستی ۱۲ رمضان در تهران بود.

فرمانده نیروی انتظامی ایران با بیان اینکه در مسیر امنیت ملت و نظام با کسی شوخی نداریم، گفت: کشور ایران امروز بیشتر از همیشه آمادگی دفاعی خود برای دفاع از مردم، دفاع از مرزها و دفاع از نظام را حفظ کرده است و هر کجا که حرکتی علیه ایران و مردم صورت بگیرد را مقتدرانه پاسخ می دهد.

اشتری همچنین تصریح کرد: شلیک موشک های ایرانی به مقر داعش در دیرالزور پیامی روشن به همه دنیا را به دنبال داشت و آن پیام هم این است که اگر کوچکترین تجاوزی به کشور شود پاسخ آنها بسیار محکم و دندان شکن خواهد بود.

منبع: دانا

ارسال نظر: