ساخت اولین فیلم داستانی با موضوع روز "قدس"

کدخبر: 2100996

حسین شیرعلی، تهیه کننده گفت: تصویربرداری کار داستانی کوتاه "تک خوان" از اوایل ماه رمضان شروع شد و در روزهای منتهی به روز قدس، به انجام رسید.

به گزارش « نسیم آنلاین »، حسین شیرعلی، تهیه‌کننده سینما از تولید یک اثر داستانی کوتاه درباره راهپیمایی روز قدس در مدرسه سینمایی عمار خبر دادو گفت: پیش تولید این کار داستانی کوتاه که «تک خوان» نام گذاری شده، از اوایل ماه مبارک رمضان شروع شده بود و در روزهای منتهی به روز قدس، کار تصویربرداری صورت گرفته است .

این تهیه کننده اضافه کرد: هنوز نمی‌توانیم زمان نهایی برای تدوین کار را اعلام کنیم ولی قطعا در مراحل پس تولید کار، فوت وقت نخواهیم داشت و مراحل صداگذاری و موسیقی کار بلافاصله انجام می‌شوند .

وی خاطرنشان کرد: از نکات جالب این فیلم کوتاه که به کارگردانی سید مهدی حسینی در حال تولید است، ضبط کار همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس است به نحوی که بخش زیادی از کار در روز قدس و مسیر راهپیمایی فیلمبرداری شده است .

شیرعلی درباره داستان این فیلم بیان کرد: «تک خوان»، ماجرای یک پسربچه‌ باهوش و با استعداد است که به اقتضای سنش شیطنت‌هایی هم دارد و در کنار آن «تک خوان» گروه سرودی است که در روز قدس، اجرا دارد که به صورت زنده از تلویزیون قرار است پخش شود .

وی ادامه داد: به دلیل شیطنت‌هایی که این پسربچه دارد، حضور او در گروه سرود با ممانعت معاون مدرسه مواجه می‌شود ولی بعد از حل آن، اتفاقاتی در مسیر راهپیمایی و اجرای سرود پیش می‌آید که داستان فیلم را شکل می‌دهد .

شیرعلی در ادامه سخنانش تصریح کرد: فکر می‌کنم این کار، اولین اثر داستانی درباره روز قدس است البته سعی شده موضوعویت کار، نفس حضور در راهپیمایی به معنای استکبارستیزی نشان داده شود به همین خاطر، این فیلم را برای راهپیمایی 22 بهمن و 13 آبان هم می‌توان ارائه کرد .

ارسال نظر: