«نسیم آنلاین» از حضور رئیس‌جمهور سوریه در پایگاه نظامی "حمیم" گزارش می‌دهد

پیام "اسد" برای تکفیری‌ها از لاذقیه + تصاویر اختصاصی

کدخبر: 2101172

برخی کارشناسان مسائل بین‌الملل معتقدند بازدید بشار اسد از پایگاه حمیم لاذقیه و ملاقات با مستشاران روس حامل پیامی واضح برای تروریسم تکفیری و حامیان منطقه‌ای و فرا‌منطقه‌ای آنها است، اقدامی که نشان می‌دهد متحدان دولت قانونی دمشق آماده هرگونه اقدام علیه تروریسم تکفیری در سوریه هستند.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین» از سوریه، بشار اسد، رییس جمهور سوریه بعداز اقامه نماز عید فطر عازم دیدار با خانواده‌های شهدا و مجروحان نبرد ضد تروریسم سوریه شد. وی بعد از ملاقات با خانواده‌های شهدا و مجروحان از پایگاه حمیم لاذقیه که نیروهای نظامی روسیه در آن مستقر هستند بازدید کرد. در این دیدار بشار اسد ضمن بملاقات با مستشاران نظامی روسی همکار ارتش سوریه که در راستای مبارزه علیه تروریسم تکفیری فعالییت دارند از بخش‌های مختلف این پایگاه نظامی دیدن کرد.

در حاشیه این بازدید رئیس جمهور سوریه از اسکادران هواپیماهای مدرن سوخو 34 و سوخو 35 مستقر در فرودگاه نظامی حمیمیم نیز بازدید بعمل آورد. لازم به ذکر است که هم اکنون صدها مستشار نظامی روس در پایگاه‌های "شعیرات حمص"، "حمیمیم" و "طرطوس" مشغول همکاری، آموزش و پشتیبانی هوایی از عملیات‌های ارتش سوریه در بخش‌های مختلف این کشور هستند.

کارشناسان مسائل بین الملل معتقدند بازدید روزگذشته رئیس جمهور سوریه از پایگاه نظامی روسیه در استان لاذقیه دارای پیامی واضح به جهان و علی الخصوص کشورهای حامی گروه های تروریستی تکفیری بویژه آمریکا است. پیامی که نشان دهنده حمایت کامل متحدان سوریه از این کشور در برابر هرگونه تجاوز و آمادگی کامل آن‌ها برای بکارگیری همه توان نظامی موجود در جنگ گسترده علیه تروریسم در خاک سوریه است.

ارسال نظر: